"הייתי לפני שנים אצל פרופ לברון, רופא משכמו ומעלה ובזכותו בגיל 47 ו 48 ילדתי את ילדי מביציות שלי. הפרופסור מקצועי, ישר אמין מאוד, איש ורופא מדהים. כל החויה בזכות פרופ לברון הייתה מעולה. אני מודה לו על טיפול מסור והכי טוב שהרפואה מכירה. עו"ד סיגלית ישעיהו"לקריאת חוות הדעת
"דר אריאלה סיטון-יעקובסון היא רופאה נדירה. יש לה סבלנות בלי סוף, מסבירה בצורה מלאה ומובנת , מקצועית ברמה גבוהה מאוד ועונה על כל שאלה שעולה מהפגישה הראשונה ועד אחרי הניתוח."לקריאת חוות הדעת