"חוויית הטיפול שלי אצל רופא השיניים הייתה מצוינת מכל הבחינות. מהרגע שנכנסתי למרפאה קיבלתי יחס חם ואדיב מהצוות, מה שגרם לי להרגיש בנוח ובטוח. הרופא היה מקצועי מאוד, סבלני והסביר כל שלב בצורה ברורה, מה שהוריד כל חשש שהיה לי לפני הטיפול. במהלך הטיפול עצמו הורגשה עדינות, דיוק ותשומת לב לפרטים, והכול נעשה באווירה רגועה ונעימה. בסיום קיבלתי גם הסברים והמלצות להמשך טיפול ושמירה על בריאות הפה. זו הייתה חוויה מצוינת שגרמה לי להרגיש שאני בידיים הכי טובות שיש."לקריאת חוות הדעת
"האמת לא האמנתי קיבלתי שירות נהדר עקר לי שן בלי כאבים בכלל לא הרגשתי כמעט כלום שירות יחס הכול מושלם בא במיוחד ב12 בלילה בשבילי בן אדם זהב "לקריאת חוות הדעת
"הגעתי בהמלצת לקוחה של ד''ר קובי איסקוב. עם שאלה ולהתייעצות, פגשתי צוות חם ומחבק, הוסבר לי הבעיה. ואת האפשרות להגיע לפתרון ועל הצד הטוב ביותר, בלי היסוס קבענו תחילת טיפול ויצאנו לדרך, הטיפולים היו ברמה מקצועית. מלווים בהסברים.ומעקב אישי טלפוני על בסיס קבוע, מהטיפול הראשון וכל טיפול אחריו. ראיתי את הבעיה מתרחקת ממני. הטיפולים הראו תוצאות... היום אחרי מס' טיפולים ותוצאה רצויה אני מודה שאני מאושרת, שזכיתי להכיר רופא ואיש מדהים. שזכיתי להיות מטופלת אצלו.שהצליח להחזיר לי את החיוך על פניי. תודה רבה ד''ר קובי איסקוב ולכל הצוות של משפחת איסקוב ישר כח🙏♥️♥️♥️"לקריאת חוות הדעת