"לא היה מקרה מסובך אבל הבת שלי, הגיעה עם כאבים בכתב בעקבות שחייה מרובה לאחרונה, ד״ר יאיר היה סבלני בדק אותה בקפידה והסביר לה בגובה העיניים.
סה״כ הייתה חוויה טובה"לקריאת חוות הדעת
"שמתי את כל מבטחי בד"ר אורי ברק וכל מה שאמר אכן היתה תעודה לכך, רופא אינושי ברמות אחרות מקצועי רגיש אמפתי מכיל סובלני מאוד, הגישה שלו גרמה לי להרגיש שאני בידיים טובות ואחראיות ומקצועיות ברמה גבוה, ההסברים ההקשבה ההבנה לצרכים ולרגישויות שלי זה במידה הכי טובה שיש, ד"ר אורי ברק רופא בחסד עליון הלוואי שכל הרופאים בארץ ינהגו כמוהו בחולים, מאחלת לו בריאות ואריכות ימים."לקריאת חוות הדעת