"מוהל שהוא גם אורולוג מומחה הכי טוב שנתקלתי בו!
מקצועי, אמין והכי הכי הכי חשוב, באמת זמין כשצריך!
אתחיל מזה שהגעתי אליו בהמלצה של חברה שהוא עשה לבן שלה את ברית המילה באופן מאוד מקצועי והיא נשארה מאוד מאוד מרוצה ממנו והמליצה בחום!
לצערי, עשינו ברית מילה בחו״ל עם מוהל מהקהילה היהודית, המוהל שלנו לא היה זמין ברגע האמת כשחשדנו בדימום באמצע הלילה שעות אחרי הברית.
ד״ר פרומר עזר וייעץ לנו והיה זמין בכל שעה בכל יום שפניתי אליו, דאג לתת מענה מפורט, ברור מאוד, הדריך אותנו מה לעשות נתן הוראות מדויקות.
תודה לאל שהגענו לד״ר פרומר!
הברית מילה הבאה שלנו בודאות אך ורק איתו!
ולחלוטין אמליץ לכל המשפחה והחברים עליו כמוהל וכאורולוג!
אם אתם מתלבטים, ומחפשים מקצוען שידע ללוות אתכם ולתת לכם את המענה הכי טוב שיש, ידריך אתכם בדיוק מה לעשות ואיך ומתי וכמה ולמה, בטוב לב, מקצועיות ואדיבות, יתן לכם ביטחון וראש שקט, בתהליך ברית המילה, ד״ר פרומר הוא הכתובת שלכם!!!"לקריאת חוות הדעת
שירותי בריאות כללית, מכבי שירותי בריאות, לאומית, איילון, הפניקס, הראל, כלל בריאות, מגדל, מנורה מבטחים, דקלה, כללית מושלם, מגן כסף/זהב, מאוחדת עדיף, לאומית כסף/זהב, פרטי, אסילור
שירותי בריאות כללית, הפניקס, הראל, ביטוח ישיר, מגדל, מנורה מבטחים, פרטי
"אני אחרי תאונת דרכים שהשאירה אותי נכה. אני לא חולק את המידע הזה בשביל האמפתיה, אני משתף אותו בשביל שיהיה ברור, שמאז התאונה יצא לי לפגוש עשרות רופאים/מנתחים בתחום האורולוגיה, כמו גם בתחומים אחרים.
אני שונא למלא סקרים, אבל במקרים הכה נדירים, כשאני נתקל ברופא כל כך יוצא דופן, מקצועי, ומיוחד כמו דוקטור חתומי, אני מבין כמה חשוב לספר על זה לעולם.
מעבר לאנושיות והרגישות הפנומנלית כבן אדם, מדובר ברופאה מנתחת מקצועית, עם כמויות ידע והבנה בהם נדיר להתקל. כל סימפטום שהעלתי - היא דאגה לברר ולבדוק בכל דרך אפשרית לפני שהציע טיפול. אם היה לה ספק לגבי משהו, היא שלחה אותי לבדיקות נוספות, ובענווה להתייעץ עם עמיתים למקצוע במידת הצורך כשהיה נדמה לה ששווה לקבל חוות דעת נוספת.
כל בעיה שהייתה לי שהיה ניתן לפתור - נפתרה, וכל נזק שהצלחתי לעשות לעצמי, שלא היה ניתן לתקן אפילו בעזרת ניתוח, קיבל את הטיפול המיטבי בעזרת תרופות/תרגילים/המלצות מנסיונה, שהביאו להקלה.
אזכיר כי מדובר בטיפול ושירות, אותם קיבלתי דרך הרפואה הציבורית הקונבנציונלית, באמצעות קופת החולים, ועדיין הייתה טובה מחלק גדול מהמנתחים/רופאים פרטיים שטיפלו בי במהלך הדרך.
בתקופה שבה רוב הרופאים לא מרימים את העיניים מהמחשב כשאני נכנס אליהם לטיפול, שלא לדבר על אבחונים לא נכונים, תרופות שלא בדיוק מתאימות ורשלנויות רפואיות אחרות שגובלות בזלזול - קל נורא לזהות את יוצאי הדופן, במיוחד כשהם מצויינים ככ... בהכל!"לקריאת חוות הדעת