דלג לתוכן
טיפול בוריקוצלה לסובל מאי ספיקת לב
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 27/09/2005
1 דקות קריאה
שאלה:

אני סובל מאי ספיקת לב קשה, כמובן עם טיפול תרופתי, יציב, מתפקד עצמאית. לאחרונה נפיחות גדולה בשק האשכים אשר בבירור נראה כי מדובר בוריקוצלה. ניתוח מהווה סיכון גדול עבורי לאור מחלתי הבסיסית. מה ניתן לעשות על מנת להיפטר מהצרה אשר הולכת וגודלת ומתחילה להפריע לי בהליכה?

תשובה:
טיפול בווריקוצלה שלא בעזרת ניתוח הוא טיפול תומך בלבד: טיפול נגד כאבים ותמיכה מכאנית לשק האשכים. אינני יודעת כיצד בוצעה האבחנה, אך המצב שאתה מתאר מתאים לבעיות נוספות, ופחות מתאים לווריקוצלה. אני מציעה לך ללכת להיבדק ע"י אורולוג, לראות מה האבחנה שלו ומהן דרכי הטיפול שהוא מציע. מקובל לנתח בעיקר בחורים צעירים בהם עשויה להיות פגיעה בפוריות. קיימת אופציה טיפולית של יצירת קריש דם בווריד הבעייתי באמצעות אנגיוגרפיה - תוכל לבדוק עם האורולוג אם היא מתאימה למקרה שלך.
רופאים בתחום
ד"ר משה רויבורט
ד"ר משה רויבורט יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5.0
( 3 חוות דעת )
"ד"ר רויבורט רופא בחסד, רגיש ומקצועי! זמין לכל שאלה,מסביר הכל כנדרש,ומבין לגמרי בתחום."
ד"ר רפאל אלון
ד"ר רפאל אלון כירורגיה
5.0
( 5 חוות דעת )
"הגעתי אל ד״ר אלון אחרי חודשים לא קלים ועם כאבים חמורים בגלל פיסורה שלא הגיבה לטיפול המסורתי, בהמלצת פרקטולוג שאצלו טופלתי ושאינו מנתח עוד. דר׳ אלון ברגישותו הרבה הבין את סבלי ודאג לי לשיבוץ מהיר לניתוח. באווירה נעימה, בביטחון ובחיוך, ענה על שאלותי ונסך בי בטחון לקראת הניתוח. ממליצה מאד!"
ד"ר נסיה לנג פרנקו
ד"ר נסיה לנג פרנקו יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
4.9
( 43 חוות דעת )
"ד"ר נסיה לנג היא רופאה מדהימה, מקצועית ומלאת רגישות. אני נוסעת אליה מרחוק כי אין כמוהה- שילוב של מקצועיות שיא ואנושיות מדהימה. תודה על האפשרות להיות מטופלת שלה."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו