דלג לתוכן
טיפולים הורמונליים ובחירת מין היילוד
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 18/10/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

האם פולירופין בטא שקיבלתי, בגודל 200, יכול לגרום לי לריבוי עוברים? האם יש בהורמונים האלה סיכון כלשהו? מאחר שכבר כשלוש שנים איני מצליחה להיכנס להריון (יש לי 5 בנות מקסימות) ואני מכוונת לבן, האם יש סיכוי רב יותר לבן והאם יש סיכוי ליותר מאחד?

תשובה:
כאשר מקבלים טיפולים הורמונליים יש סיכוי מסוים לריבוי עוברים, ובכל טיפול תרופתי ישנן גם תופעות לוואי. לגבי הסיכוי ללידת בן בעקבות טיפולים הורמונליים - קשה להעריך. במדינת ישראל ניתן לבצע טיפולי הפריה עם תהליך שנקרא PGD כאשר יש ארבעה ילדים או יותר מאותו המין, ומעוניינים במין שונה בלידה הבאה. בתהליך זה שואבים ביציות ומפרים אותן במבחנה על ידי הזרע. לפני החזרת העוברים לרחם בודקים את מין העובר ומחזירים לרחם רק עוברים עם המין הרצוי. אני ממליצה לך להתייעץ עם הרופא המטפל לגבי התהליך. בברכה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר תמיר וינברג
ד"ר תמיר וינברג עיניים
5.0
( 24 חוות דעת )
"לדר וינברג הגעתי במצב בעייתי של מספר 12 מינוס וקטרקט מתקדם לגילי. פגשתי רופא מקצועי מאוד, שירותי ורואה אותי ברמה האישית ברמת המתח והחרדה בה הייתי שרויה. לאחר בדיקות, חישובים והסבר מקצועי, עשה ניתוח מדהים. היום אני רואה בזכותו 6:6. מעריכה מאוד וממליצה בחום🌺"
ד"ר אריאל יודלב
ד"ר אריאל יודלב רפואת שיניים
5.0
( 16 חוות דעת )
"He is an excellent and very professional dentist.I have no hesitation recommending him for all issues concerning teeth. Dr.Janette Segal"
ד"ר דוד מילאטינר
ד"ר דוד מילאטינר יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מומחה לרפואת נשים וכירורגיה גינקולוגית
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו