דלג לתוכן
כאבי ברכיים בזמן נשיאת משקל
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 11/02/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

רציתי לדעת מה המשקל המותר להרמה בפרופורציה למשקל הגוף. בזמן הצבא התחילו אצלי כאבים בברכיים וניסיתי להבין האם הדבר יכול לנבוע מהרמת משקלים מופרזים ביחס למשקל הגוף - משקלי היה 47 ק"ג.

תשובה:
אין לי נתונים לגבי הגבלת משקל לסחיבה מול משקל גוף. ישנם פרמטרים חשובים לאין ערוך מגודל המשקל למשל: 1- מרחק המשקל ממרכז הגוף 2- זמן נשיאת המשקל 3- איכות המנשא ( גב אורתופדי או אחר ). 4- מצב הגוף, לדוגמה, מטלטל או עומד. ובכלל כאב ברכיים הוא תופעה נפוצה גם לא בקרב חיילים, ויש סיבות רבות התורמות להן למשל: 1- מנח כפות רגליים שאינו נייטרלי 2- חולשה של שרירי הירך 3- קיצור שרירי ירך 4- שחיקת סחוס 5- מצבי דלקות שונים ועוד. לכן אני ממליץ לך לגשת לבירור מלא במכון פיזיותרפיה ולאחריו לטיפול כוללני עם סיכויים מצויינים לפתור את הכאבים. לסיכום- ישנן סיבות רבות לכאבי ברכיים וניתן לטפל בהן מצוין במכון פיזיותרפיה. רפואה שלמה ירון טילינגר, פיזיותרפיסט מוסמך מכבי שירותי בריאות
רופאים בתחום
ד"ר ואלרי דונצ'יק
ד"ר ואלרי דונצ'יק כירורגיה
מומחה כרורגיה כלי דם
ד"ר מירב שגב
ד"ר מירב שגב יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5.0
( 8 חוות דעת )
"ד"ר שגב רופאה מקצועית, נעימה, רגישה ואדיבה, רואה את טובת המטופלת וקשובה לה. היא הרבה מעבר לגניקולוגית, היא אשה מדהימה! אני מטופלת שלה כבר מספר שנים, לאחרונה ליוותה אותי בהריון מאתגר ותמכה בי לאורכו. היא נתנה מענה לכל שאלה שלי תוך כדי טיפול מקצועי, יסודי ומסור ואני ממליצה עליה בחום!"
 דנטל סמייל
דנטל סמייל רפואת שיניים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו