דלג לתוכן
וגלולות למניעת הריון כאבי ראש אני נוטלת גלולה בשם הרמונט מזה כחודש. מאז
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 12/08/2001
1 דקות קריאה
שאלה:

וגלולות למניעת הריון כאבי ראש אני נוטלת גלולה בשם הרמונט מזה כחודש. מאז תחילת השימוש בה אני סובלת מכאבי ראש עזים, לפחות פעם ביום. האם זה נורמלי? מה ניתן לעשות?

תשובה:
הקשר בין כאבי ראש או מיגרנות לבין גלולות למניעת הריון עדיין לא מוגדר בבירור. מספר שינויים יכולים להתרחש עם תחילת הטיפול בגלולות למניעת הריון: 1) למי שאף פעם לא סבלה ממיגרנות או מכאבי ראש חוזרים, המיגרנות או כאבי הראש יכולים להופיע בפעם הראשונה, 2) למי שכבר סבלה בעבר ממיגרנות או כאבי ראש, יכולים להופיע שינויים בתדירות ובחומרת המיגרנות או כאבי הראש, או - 3) יכול להופיע שיפור וירידה בתדירות המיגרנות. אם המיגרנות או כאבי הראש מחמירים ומפריעים לתפקוד, יש לשקול הפסקת הטיפול בתרופה, והחלפה לטיפול אחר.
רופאים בתחום
אורתוטיסט שמואל להב
אורתוטיסט שמואל להב אורתופדיה
אורתוטיסט ומנהל את מכון אורתופדי ברזילי-להב
ד"ר אריאל יודלב
ד"ר אריאל יודלב רפואת שיניים
5.0
( 16 חוות דעת )
"He is an excellent and very professional dentist.I have no hesitation recommending him for all issues concerning teeth. Dr.Janette Segal"
ד"ר עמנואל סגייה
ד"ר עמנואל סגייה כירורגיה
5.0
( 8 חוות דעת )
"dr sagiya was sensitive to the child's age, medical history and needed treatment. she explained treatment and surgery to a good understanding. most important for me as a mother is to say: i was confident that i leave my daughter in trustworthy and capable hands"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו