שאלה - עקב לחץ דם גבוה התחלתי לקבל טיפול בנורווסק וטריטייס. (לפני כחצי שנה). מא

השאלה:
עקב לחץ דם גבוה התחלתי לקבל טיפול בנורווסק וטריטייס. (לפני כחצי שנה). מאז חלה ירידה דרסטית בכושר המיני שלי - אני מאבד זקפה תוך כדי המשגל לאחר כ 8-10 דקות. מה ניתן לעשות ?




תשובה:
נורווסק (Amlodipine) היא תרופה מקבוצת חוסמי תעלות סידן וטריטייס
(Ramipril) היא תרופה מקבוצת מעכבי ACE. הנורווסק עשוי באופן לא
שכיח (1%-2%) לגרום לבעיות זקפה. מאחר ובד"כ התרופות שקיבלת אינן
תמיד הבחירה הראשונה בחולי לחץ דם, מומלצת ביקורת של רופא פנימאי
מומחה בענייני לחץ דם על מנת לבחור תרופות שיתאימו לך, ולנסות לראות
אם יש השפעה אם יחליפו אותן בתרופות אחרות.










רופאים ומכונים בפוקוס
רופאים בתחום
ד"ר אושרי וסרצוג ד"ר אושרי וסרצוג
רופא בכיר ביחידה לאף אוזן גרון ילדים, ביה"ח... קרא עוד
ד"ר רועי הוד ד"ר רועי הוד
רופא בכיר ביחידה לאף-אוזן-גרון וניתוחי ראש-צוואר... קרא עוד
הכי נצפים
מתאפקים לשירותים? 8 טעויות שעושים בעבודה - ועולות בבריאות

מתאפקים לשירותים? 8 טעויות שעושים בעבודה - ועולות בבריאות

להמשך קריאה >>
"רוצה בן? תאכלי אבוקדו": כל האמת על קביעת מין הילוד

"רוצה בן? תאכלי אבוקדו": כל האמת על קביעת מין הילוד

להמשך קריאה >>
לא סתם טיפול שיניים: הצערת הפנים על ידי דנטל פייס ליפטינג

לא סתם טיפול שיניים: הצערת הפנים על ידי דנטל פייס ליפטינג

להמשך קריאה >>

יש לך שאלה?

בריאות זה אינפומד – אתר רפואה המקיף בישראל