"חוויית הטיפול שלי אצל רופא השיניים הייתה מצוינת מכל הבחינות. מהרגע שנכנסתי למרפאה קיבלתי יחס חם ואדיב מהצוות, מה שגרם לי להרגיש בנוח ובטוח. הרופא היה מקצועי מאוד, סבלני והסביר כל שלב בצורה ברורה, מה שהוריד כל חשש שהיה לי לפני הטיפול. במהלך הטיפול עצמו הורגשה עדינות, דיוק ותשומת לב לפרטים, והכול נעשה באווירה רגועה ונעימה. בסיום קיבלתי גם הסברים והמלצות להמשך טיפול ושמירה על בריאות הפה. זו הייתה חוויה מצוינת שגרמה לי להרגיש שאני בידיים הכי טובות שיש."לקריאת חוות הדעת
"האמת כל מה שאני אכתוב זה לא מספיק אני בת 73 ועוד לא נתקלתי ברופא קמו דר" יובל הנכבד יחס אכפתיות מקצועי עם נשמה טובה תודה לאומית על הבחירה של רופא מקסים מכל הבחינות 🙏👍"לקריאת חוות הדעת
"הגעתי לאפרת עם הורמונליות גבוהה בהיריון שהתבטאו עם פצעים באזור הסנטר ולחצים וכעסים.
אפרת הבינה לליבי, הזדהתה עם מצבי ונתנה לי להרגיש שכל מה שעובר עליי הוא בסדר ןהגיוני למצבי. ושיש דרך לטפל בזה- אפרת דאגה שארגיש בטוחה שיש פתרון למצבי ונתנה לי תחושת ביטחון בידע שלה ובצמחים שהמליצה לי עליהם.
ממליצה בחום ! יחס אישי, אכפתי, מסור ומקצועי !!
שזה דבר שחסר היום ..."לקריאת חוות הדעת