"חוויית הטיפול שלי אצל רופא השיניים הייתה מצוינת מכל הבחינות. מהרגע שנכנסתי למרפאה קיבלתי יחס חם ואדיב מהצוות, מה שגרם לי להרגיש בנוח ובטוח. הרופא היה מקצועי מאוד, סבלני והסביר כל שלב בצורה ברורה, מה שהוריד כל חשש שהיה לי לפני הטיפול. במהלך הטיפול עצמו הורגשה עדינות, דיוק ותשומת לב לפרטים, והכול נעשה באווירה רגועה ונעימה. בסיום קיבלתי גם הסברים והמלצות להמשך טיפול ושמירה על בריאות הפה. זו הייתה חוויה מצוינת שגרמה לי להרגיש שאני בידיים הכי טובות שיש."לקריאת חוות הדעת
"הייתי מאחלת לכל אחד ואחת לעבור את התהליך עם שמואל גונן. מקצוען אמיתי בתחום שלו, לא מתפשר עם ידע רחב ומעמיק. הוא הציל לי את החיים! השיער שלי צומח כמו שאף אחד אחר לא הצליח לגרום לו לצמוח ככה!
והכל בנעימות, בבהירות וסבלנות שפשוט עושים טוב ...ממליצה בחום."לקריאת חוות הדעת