"ד״ר מיה טיפלה בבת שלי במסירות ודאגה דיברה לליבה וריככה אותה
דיברה איתה על אופן הטיפול בצורה חמימה ומובנת מאוד
מודים לה מאוד על הסבלנות והטיפול המסור"לקריאת חוות הדעת
"דר אריאלה סיטון-יעקובסון היא רופאה נדירה. יש לה סבלנות בלי סוף, מסבירה בצורה מלאה ומובנת , מקצועית ברמה גבוהה מאוד ועונה על כל שאלה שעולה מהפגישה הראשונה ועד אחרי הניתוח."לקריאת חוות הדעת
"המרפאה מאוד נעימה . מרגע הכניסה צוות הקבלה מקבל אטתך בפנים מחייכות . וישר בודקים את הצורך שהגעתה .
כמו כן המקום נקי . והצוות מאוד מאוד נחמד . שזה משנה את כל החוויה של טיפול שיינים . ממליץ מאוד . מקצועי ונעים."לקריאת חוות הדעת