"ד"ר ג׳וליה התייחסה אליי בקרירות, לא שמעה עד הסוף את דבריי, דיברה אליי בהתנשאות
ששאלתי שאלות היא אמרה שהכל יהיה כתוב בסיכום שאותן בכלל לא קיבלתי בסוף
היחס היה מזלזל,קר,לא נעים
לא התייחסה למצבי הרפואי ולבקשות שלי
ביטלה אותי בכל דבר שביקשתי
הייתה חוויה לא נעימה אצלה בלשון המעטה
לא אמליץ להגיע אליה
תודה"לקריאת חוות הדעת
"המרפאה מאוד נעימה . מרגע הכניסה צוות הקבלה מקבל אטתך בפנים מחייכות . וישר בודקים את הצורך שהגעתה .
כמו כן המקום נקי . והצוות מאוד מאוד נחמד . שזה משנה את כל החוויה של טיפול שיינים . ממליץ מאוד . מקצועי ונעים."לקריאת חוות הדעת
"מיום הראשון שנכנסתי לדר אוריון הבנתי שנכנסתי לרופא שמבין ענין ושולט במה שיש לי
וזה מקנה סופר ביטחון
בזמן קצר פתר כל בעיה שצצה לי
כל החברים שלי כבר יודעים מזה ד"ר אוריון"לקריאת חוות הדעת