"הגעתי עם הבן שלי בן 6, בכיתה א' לייעוץ בנושא קשב וריכוז. ד"ר מאירסון קיבלה אותנו בחיוך ובנועם.
האינטרקציה עם הילד היתה מעולה .
ד"ר מאירסון הקדישה לנו זמן רב, הסבירה בצורה ברורה את מסקנותיה וענתה על כל השאלות בסבלנות ובמקצועיות רבה."לקריאת חוות הדעת
"לאחרונה הקפדתי לשמור על הנחיות של הרופאה עוד יותר והבנתי שזה חשוב מאוד ומהר מאוד התוצאות הם מדהימות. תודה לדוקטור מרנזון. את מחזיקה אותי צעיר ובריא."לקריאת חוות הדעת