"ד"ר ג׳וליה התייחסה אליי בקרירות, לא שמעה עד הסוף את דבריי, דיברה אליי בהתנשאות
ששאלתי שאלות היא אמרה שהכל יהיה כתוב בסיכום שאותן בכלל לא קיבלתי בסוף
היחס היה מזלזל,קר,לא נעים
לא התייחסה למצבי הרפואי ולבקשות שלי
ביטלה אותי בכל דבר שביקשתי
הייתה חוויה לא נעימה אצלה בלשון המעטה
לא אמליץ להגיע אליה
תודה"לקריאת חוות הדעת
"החוויה שלי אצל דוקטור אשרת רביב הייתה מצויינת, נורא נלחצתי בהתחלה לפני הטיפול אבל היא הרגיעה אותי ובסוף באמת כלום לא כאב. ממליצה בחום"לקריאת חוות הדעת