"אדם רגיש ואיכפתי. קשוב מאוד. ניתן לפנות אליו גם בוואטסאפ ויש מענה מהיר
אחרי הדקור אני הולכת ומרגישה טוב יותר.
אני בתהליך וייצובו עם רון מסייע לי רבות."לקריאת חוות הדעת
"באתי למיכל אחרי שנים של טיפול בפציעה בצוואר עקב תאונת דרכים, אצלה אחרי הטיפול השני כבר התחלתי להרגיש שיפור משמעותי , כרגע אחרי הטיפול הרביעי אני מרגישה 0 תלונות ושום כאב לא מורגש כבר.
תותחית, מקצועית וסופר נעימה❤️"לקריאת חוות הדעת