"אדם רגיש ואיכפתי. קשוב מאוד. ניתן לפנות אליו גם בוואטסאפ ויש מענה מהיר
אחרי הדקור אני הולכת ומרגישה טוב יותר.
אני בתהליך וייצובו עם רון מסייע לי רבות."לקריאת חוות הדעת
"היתה לי חרדה במגע עם רופאי אף אוזן וגרון. ממש חשש ורתיעה מהם, בשל מקרה תאונה שקרתה לי לפני 60 שנה והוא היחיד שהצליח להגיע אלי ולהתקרב אלי.זאת בשל הרוגע שלו והאישיות הנהדרת שלו.כן ירבו."לקריאת חוות הדעת