"ד"ר יוסי הר טוב היה אדיב מאוד, הרגיע אותי שהייתי לחוצה והסביר בצורה הכי ברורה על ההליך. מאוד אהבתי אותו ואמליץ עליו ואף אחזור בהיריון הבא שלי"לקריאת חוות הדעת
"החוויה שלי אצל דוקטור אשרת רביב הייתה מצויינת, נורא נלחצתי בהתחלה לפני הטיפול אבל היא הרגיעה אותי ובסוף באמת כלום לא כאב. ממליצה בחום"לקריאת חוות הדעת