"באתי למיכל אחרי שנים של טיפול בפציעה בצוואר עקב תאונת דרכים, אצלה אחרי הטיפול השני כבר התחלתי להרגיש שיפור משמעותי , כרגע אחרי הטיפול הרביעי אני מרגישה 0 תלונות ושום כאב לא מורגש כבר.
תותחית, מקצועית וסופר נעימה❤️"לקריאת חוות הדעת
"אמירה היא בעלת מקצוע מצויינת!
יש בה שילוב מצויין של ידע, לב רגיש, יחסי אנוש נעימים, בגובה העיניים עם התחשבות מיידית והיענות לצרכי הלקוח."לקריאת חוות הדעת