"הייתי לפני שנים אצל פרופ לברון, רופא משכמו ומעלה ובזכותו בגיל 47 ו 48 ילדתי את ילדי מביציות שלי. הפרופסור מקצועי, ישר אמין מאוד, איש ורופא מדהים. כל החויה בזכות פרופ לברון הייתה מעולה. אני מודה לו על טיפול מסור והכי טוב שהרפואה מכירה. עו"ד סיגלית ישעיהו"לקריאת חוות הדעת
"הגעת למרכז לרפואה טבעית-אמיר לוי בעקבות המלצה ואני מעבירה את ההמלצה הלאה. לאמיר נסיון וידע רב. הוא נעים הליכות ומקדיש מזמנו למטופלים."לקריאת חוות הדעת