"הייתי לפני שנים אצל פרופ לברון, רופא משכמו ומעלה ובזכותו בגיל 47 ו 48 ילדתי את ילדי מביציות שלי. הפרופסור מקצועי, ישר אמין מאוד, איש ורופא מדהים. כל החויה בזכות פרופ לברון הייתה מעולה. אני מודה לו על טיפול מסור והכי טוב שהרפואה מכירה. עו"ד סיגלית ישעיהו"לקריאת חוות הדעת
"החוויה שלי אצל דוקטור אשרת רביב הייתה מצויינת, נורא נלחצתי בהתחלה לפני הטיפול אבל היא הרגיעה אותי ובסוף באמת כלום לא כאב. ממליצה בחום"לקריאת חוות הדעת