"חוויה טיפולית באווירה נעימה ללא לחץ של זמן,
הרופא הקדיש זמן לעיין ולקרוא את כל המסמכים ,
שאל וחקר לעומק,
ביצע את הבדיקות הנדרשות תוך מתן הסבר מפורט לתוצאות
ואז נתן את המלצתו להמשך.
בהחלט מומלץ מאד."לקריאת חוות הדעת
"היתה לי חרדה במגע עם רופאי אף אוזן וגרון. ממש חשש ורתיעה מהם, בשל מקרה תאונה שקרתה לי לפני 60 שנה והוא היחיד שהצליח להגיע אלי ולהתקרב אלי.זאת בשל הרוגע שלו והאישיות הנהדרת שלו.כן ירבו."לקריאת חוות הדעת