דלג לתוכן

ניתוח רפואי לפני קוסמטי

פורום ניתוחי אף

ד"ר יצחק דנו - דנו אסתטיקס

ד"ר יצחק דנו - דנו אסתטיקס

4.9
( 16 חוות דעת )
ד"ר יצחק דנו הינו מומחה אף, אוזן, גרון ופלסטיקה של הפנים, בעל מעל ל- 30 שנות ניסיון בכירורגיה פלסטית. ד"ר דנו מרכז את תחום ניתוחי האף הרפואיים, הפלסטיים והמשחזרים בהדסה עין כרם. ד"ר דנו מנהל קליניקה העוסקת בתחום הרפואה האסתטית במודיעין. מעל 25 שנות נסיון בניתוחי אף ואלפי ניתוחים פלסטיים של האף מהמורכבים הקיימים בתחום, ד"ר יצחק דנו הכשיר מומחים בתחום הכירורגיה הפלסטית וא.א.ג בנושא ניתוחי אף פלסטיים בארץ ובעולם, ומספק יעוץ לבעיות ניתוחיות מורכבות בניתוחי אף פלסטיים לרופאים בארץ ובחו"ל. ד"ר דנו סיים את לימודי הרפואה בבית ספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים, התמחה בתחום ניתוחי אף אוזן וגרון ועבר השתלמויות בארה"ב ואנגליה בתחום הניתוחים הפלסטים באף. כתבה במאקו: ניתוח אף אסתטי ורפואי בגישה הפתוחה 073-7417210
רופאים בתחום
ד"ר עמית מאיר
ד"ר עמית מאיר יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5.0
( 20 חוות דעת )
"דר עמית מאיר סופר מקצועית ובעלת סבלנות ורגישות. הקדישה לי זמן והסבירה בפירוט את כל השלבים בייעוץ לעומק. ממליצה בחום לכל אחת שזקוקה לרופאה לסמוך עליה ולחוויה חיובית מאד."
ד"ר נדים חבשי
ד"ר נדים חבשי אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
מומחה אף אוזן וגרון ניתוחי ראש צוואר
פרופ' אבשלום שלום
פרופ' אבשלום שלום כירורגיה פלסטית
מנהל היחידה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי מאיר כפר סבא
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד

פורומים נוספים בתחום

פורוםמסלול לשינוי – הפורום המלא לכירוגיה פלסטית ואסתטית

בפורום מסלול לשינוי – הפורום המלא לכירוגיה פלסטית ואסתטית ניתן להתייעץ עם ד"ר גיל נרדיני, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום מסלול לשינוי – הפורום המלא ...

פורוםסחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)

בפורום סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים) ניתן להתייעץ עם ד"ר יעקב בן דוד, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום סחרחורת וטינטון (רעשים ...

פורוםניתוח הרמת עפעפיים ופלסטיקה של העין

בפורום ניתוח הרמת עפעפיים ופלסטיקה של העין ניתן להתייעץ עם ד"ר אהוד רייך, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום ניתוח הרמת עפעפיים ופלסטיקה ...

פורוםהגדלת חזה והרמת חזה

פורום ניתוח הגדלה והרמת חזה מנוהל ע"י פרופ' ליאור הלר, מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים אסף הרופא. היכנסו עכשיו והתייעצי עם מומחה!

לפורום הגדלת חזה והרמת חזה

פורוםצרידות ומיתרי הקול

בפורום צרידות ומיתרי הקול ניתן להתייעץ עם ד"ר יקי כהן, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום צרידות ומיתרי הקול

פורוםאף אוזן גרון ילדים

בפורום אף אוזן גרון ילדים ניתן להתייעץ עם ד"ר ערן אורבוך, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום אף אוזן גרון ילדים
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו