"הגעתי עם הבן שלי בן 6, בכיתה א' לייעוץ בנושא קשב וריכוז. ד"ר מאירסון קיבלה אותנו בחיוך ובנועם.
האינטרקציה עם הילד היתה מעולה .
ד"ר מאירסון הקדישה לנו זמן רב, הסבירה בצורה ברורה את מסקנותיה וענתה על כל השאלות בסבלנות ובמקצועיות רבה."לקריאת חוות הדעת
"לא חיפשנו עוד מטפל. חיפשנו תשובות.
אחרי שנים של בלבול והמלצות סותרות, סוף סוף הרגשנו שיש סדר. הבנו מה קורה, מה צריך לבדוק ומה הצעד הבא. מבחינתנו, שם התחיל השינוי."לקריאת חוות הדעת