"האמת כל מה שאני אכתוב זה לא מספיק אני בת 73 ועוד לא נתקלתי ברופא קמו דר" יובל הנכבד יחס אכפתיות מקצועי עם נשמה טובה תודה לאומית על הבחירה של רופא מקסים מכל הבחינות 🙏👍"לקריאת חוות הדעת
"ד"ר ג׳וליה התייחסה אליי בקרירות, לא שמעה עד הסוף את דבריי, דיברה אליי בהתנשאות
ששאלתי שאלות היא אמרה שהכל יהיה כתוב בסיכום שאותן בכלל לא קיבלתי בסוף
היחס היה מזלזל,קר,לא נעים
לא התייחסה למצבי הרפואי ולבקשות שלי
ביטלה אותי בכל דבר שביקשתי
הייתה חוויה לא נעימה אצלה בלשון המעטה
לא אמליץ להגיע אליה
תודה"לקריאת חוות הדעת