"מהניסיון שלי בטיפולים עם עדי אני יכולה לומר שהוא מטפל עם קסם בידיים.
הוא מאוד קשוב ורגיש, אכפתי ומעורר ביטחון ואמון. הוא עוזר לי מאוד בתהליך ההחלמה שלי, ממליצה מאוד!!"לקריאת חוות הדעת
"מההיכרות הראשונה עם מורן הרגשתי שהידע שלה והאנרגיות הממגנטות הם משהו שאני רוצה קרוב אלי ויכולה להפיק מהם לחיי האישיים.
הגעתי אל מורן בגלל כאב של כ3 שנים בשכמות.
אחרי טיפולים שונים שלא עזרו.
קיבלתי הסבר על משמעות הכאב וצללנו לעומקו.
עלו כל כך הרבה דברים במפגשים הנעימים כולל כאבים נוספים שביקשו מענה.
למדתי שהיום, אני אינני הילדה הקטנה שהייתי, עברתי בחיים חוויות שעיצבו אותי למי שאני היום וזו מישהי שבהחלט יש לה על מה להרגיש בטוחה בעצמה ולהיכנס לחדר בגב זקוף והערכה עצמית.
שגם אם אני טיפוס שקט, אני מעניינת ושייכת היכן שאני רוצה להיות שייכת.
למדתי שרגשות נמוכים תמיד יהיו ועלי ללמוד להכיר בהם אבל לא להזדהות איתם אלא להתגבר מעליהם.
למדתי לדבר את הקול שלי ולתת לו ביטוי.
למדתי שהגוף שלי והנפש הם אחד והם חזקים ואיתנים.
עבדנו בשלל שיטות במהלך הסשנים, שיעורי הבית היו ממוקדים ומלמדים.
היו כאלה שהתחברתי יותר וכאלה שפחות אבל מכל מפגש יצאתי עם תובנות שחילחלו פנימה ולקחתי כלים שיהיו איתי בהמשך.
העובדה שהכאב בשכמות עבר (וגם כאב גרון עיקש שביקש שאלמד לתת לעצמי ביטוי) מעיד על העבודה האיכותית שעשינו יחד!
על כמה הגוף שלי מחובר לנפש ולתודעה ועלי להביא את הדברים ולא להשתיק אותם.
תודה מורן על ההכוונה, הדרך, הלימוד, החיוך והתמיכה.
תודה שהאמנת בי שאני מסוגלת לתהליך ולא ויתרת גם כשניסיתי להתרחק.
עכשיו תורי להתמיד ולהקשיב לגוף, להאמין בעצמי ולפרוץ כל גבול או כאב שיופיעו בדרכי.
בזכות הטיפול אני יודעת שאני מסוגלת להכל!"לקריאת חוות הדעת
"באתי למיכל אחרי שנים של טיפול בפציעה בצוואר עקב תאונת דרכים, אצלה אחרי הטיפול השני כבר התחלתי להרגיש שיפור משמעותי , כרגע אחרי הטיפול הרביעי אני מרגישה 0 תלונות ושום כאב לא מורגש כבר.
תותחית, מקצועית וסופר נעימה❤️"לקריאת חוות הדעת
"אמירה היא בעלת מקצוע מצויינת!
יש בה שילוב מצויין של ידע, לב רגיש, יחסי אנוש נעימים, בגובה העיניים עם התחשבות מיידית והיענות לצרכי הלקוח."לקריאת חוות הדעת
"הגענו אל ד''ר כחולי לטיפול עבור הילד שלנו. חייבת לציין שיש לו רגישות יוצאת דופן ויחס מאוד מחמם את הלב. מעבר לטיפול שקיבלנו ממנו בהמלצה הוא זמין לכל מענה ומקדיש זמן ומענה בכל שעות היום שזה משהו מחמם את הלב בפני עצמו. חוץ מזה קיבלנו הבחנה וטיפול שהראו תוצאות כבר בשבוע שבועיים ראשונים. מעבר לטיפול המסור והמבין היחס הבינאישי שלו הוא מעבר לכל. תודה שיש מטפלים שאיכפת להם באמת רוצים לעזור נותנים מענה אמיתי"לקריאת חוות הדעת