"חוויה טיפולית באווירה נעימה ללא לחץ של זמן,
הרופא הקדיש זמן לעיין ולקרוא את כל המסמכים ,
שאל וחקר לעומק,
ביצע את הבדיקות הנדרשות תוך מתן הסבר מפורט לתוצאות
ואז נתן את המלצתו להמשך.
בהחלט מומלץ מאד."לקריאת חוות הדעת
"דר מטלון מתיחס בנועם , מתיחס לכל הבעיות .
נותן הסברים מצויינים, הביקור אצלו מהווה חוויה נעימה ,עם תחושה שיש על מי לסמוך ושאני בידיים מצוינות.
תודה על הכל ואחזור לביקור נוסף"לקריאת חוות הדעת
"ד״ר מיה טיפלה בבת שלי במסירות ודאגה דיברה לליבה וריככה אותה
דיברה איתה על אופן הטיפול בצורה חמימה ומובנת מאוד
מודים לה מאוד על הסבלנות והטיפול המסור"לקריאת חוות הדעת
"ד"ר ג׳וליה התייחסה אליי בקרירות, לא שמעה עד הסוף את דבריי, דיברה אליי בהתנשאות
ששאלתי שאלות היא אמרה שהכל יהיה כתוב בסיכום שאותן בכלל לא קיבלתי בסוף
היחס היה מזלזל,קר,לא נעים
לא התייחסה למצבי הרפואי ולבקשות שלי
ביטלה אותי בכל דבר שביקשתי
הייתה חוויה לא נעימה אצלה בלשון המעטה
לא אמליץ להגיע אליה
תודה"לקריאת חוות הדעת