עמוד הבית > פורומים > טיפול באפילפסיה, טיקים, שבץ ופגיעות ראש בנוירופידבק > תגובה/שאלה

תגובה/שאלה בפורום טיפול באפילפסיה, טיקים, שבץ ופגיעות ראש בנוירופידבק

ד"ר דורון תודר

ד"ר דורון תודר טיפול בהפרעות בטכנולוגיית נוירופידבק
ד"ר דורון תודר, פסיכיאטר מומחה, מנהל המרכז הרפואי נוירוקליניק ברמת גן;הפסיכיאטר הראשי של השירות הפסיכיאטרי הממשלתי; מנהל את המרפאה הציבורית היחידה בישראל לטיפול בנוירופידבק במרכז לבריאות הנפש בבאר עוד...


  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
טיקים דר' דורון תודר 01/09/2013 08:42
  • שלום רב חסרים כמה פרטים על מנת לתת אבחנה בטוחה. על פניו סביר להניח שמודבר בהפרעת טיקים או בתסמונת טוראט. אתה מתאר מצב קשה. אם מעולם לא קיבלת טיפול תרופתי לבעיה הייתי מציע לך לנסות טיפול זה. כל נוירולוג או פסיכאטר יוכל לעשות זאת. אומנם לטיפול התרופתי יכולות להיות תופעות לוואי ניכרות אבל גם כרגע אתה משלם מחיר יקר על מחלתך... בנוסף, הטיפול בטיקים באמצעות טכנולוגיית נוירופידבק אף הוא יכול להביא להקלה במצבך. אתה יכול לקרוא על כך כאן: http://www.neuroclinic.co.il/Tics-Treatment.php בהצלחה

  • + הוסף תגובה
ניתן להשמש בכנוי
המייל לא יוצג באתר
*בלחיצה על כפתור השליחה, אני מאשר/ת שהבנתי שהתכנים המופיעים באתר ו\או תשובות שתתקבלנה בכל פלטפורמה הינן לצורך אינפורמציה בלבד ואינם בגדר חוות דעת, ייעוץ רפואי, ייעוץ מקצוע או תחליף להתייעצות עם סמכות רפואית \ מומחה. בכפוף ל- תנאי השימוש באתר

הצטרפו לאינדקס הרופאים!