עמוד הבית > פורומים > טיפול באפילפסיה, טיקים, שבץ ופגיעות ראש בנוירופידבק > תגובה/שאלה

תגובה/שאלה בפורום טיפול באפילפסיה, טיקים, שבץ ופגיעות ראש בנוירופידבק

ד"ר דורון תודר

ד"ר דורון תודר טיפול בהפרעות בטכנולוגיית נוירופידבק
ד"ר דורון תודר, פסיכיאטר מומחה, מנהל המרכז הרפואי נוירוקליניק ברמת גן;הפסיכיאטר הראשי של השירות הפסיכיאטרי הממשלתי; מנהל את המרפאה הציבורית היחידה בישראל לטיפול בנוירופידבק במרכז לבריאות הנפש בבאר עוד...


  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
שימוש ממושך בטריל/טגרטול חוה 07/05/2013 22:21
  • שלום רב. אני בת 54 נוטלת כדור זה כמעטי כל חיי.200 מ"ג בבוקר 300 מ"ג בערב. רציתי לשאול אם נפיחויות שיש לי בקרסולי הרגליים ודלקות וכאבים שחוזר כל הזמן קשור לשימוש הממושך.קראתי פעם שזה גורם לבצקות.במעקב אצל ניאורולוג וב.דם מעת לעת.ללא התקפים.מרגישה טוב.האם יש אפשרות שאפסיק את השימוש יום אחד?תודה מראש.חוה.

  • + הוסף תגובה
ניתן להשמש בכנוי
המייל לא יוצג באתר
*בלחיצה על כפתור השליחה, אני מאשר/ת שהבנתי שהתכנים המופיעים באתר ו\או תשובות שתתקבלנה בכל פלטפורמה הינן לצורך אינפורמציה בלבד ואינם בגדר חוות דעת, ייעוץ רפואי, ייעוץ מקצוע או תחליף להתייעצות עם סמכות רפואית \ מומחה. בכפוף ל- תנאי השימוש באתר

הצטרפו לאינדקס הרופאים!