דלג לתוכן
לפני כשנה חבר שלי עבר תאונת עבודה, כאשר קורת עץ נפלה על ראשו. כעבור שבו
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 09/08/2003
1 דקות קריאה
שאלה:

לפני כשנה חבר שלי עבר תאונת עבודה, כאשר קורת עץ נפלה על ראשו. כעבור שבוע הוא פנה לרופא המשפחה עם כאבי ראש. הופנה ל CT והתוצאות ללא ממצא פתולוגי. במשך השנה כאבי הראש החמירו בהדרגתיות עד למצב שחברי אינו מסוגל לתפקד (עובד עבודה פיזית) וכבר 3 חודשים שוכב במיטה, אינו מסוגל לצאת לעבוד, לבלות, לקרוא. מדובר בבחור מאוד מאוד אקטיבי שעוסק בהמון סוגי ספורט אתגרי- צלילה, טיסה, אופנועי שטח וכד'. אדם מאוד רגוע, שלו, לא מפונק, שיודע להשרות ביטחון על אחרים, תמיד פועל לטובת הכלל, עוזר לכולם ובכלל אדם מאוד חיובי ואופטימי. בשנה האחרונה הוא קיבל טיפול במרפאת כאב. פעם בשבוע- שבועיים הוזרק לו מגנזיום דרך הווריד. קיבל כמה פעמים זריקות לראש. לפני כחודש עבר טיפול בגלי רדיו אך כל הניסיונות להקל על כאבו היו לשווא. לפני כחודש שוב עשה CT ושוב התשובה היתה- ב.מ.פ. כמובן שכל המצב גורם לו להרגשת תסכול ולדיכאון. כל המצב הפיזי מקרין גם על מצבו הנפשי. הוא מתבייש בעצמו, טוען שהוא סמרטוט ואיבד את כל הביטחון שלו. הרגשות שלו מוקצנים יותר בגלל היותו אדם מאוד פעיל. בימים אלה הוא החל טיפול בדיקור, אחרי 4 טיפולים עדיין לא רואים שום שינוי. מה ניתן לעשות והאם נתקלתם אי פעם בבעיה דומה?

תשובה:
אין ספק שהוא חייב טיפול כיוון שאינו מתפקד. אם בדיקות CT עוקבות הן תקינות, מובן שניתן לחשוב שהסיבה לכאב ולחוסר התפקוד אינה אורגנית (פיזית). אנא התייעצו עם הרופא שלכם להמשך בירור וכיוון אבחנתי וטיפולי.
רופאים בתחום
ד"ר מיכל שמעונוביץ מור
ד"ר מיכל שמעונוביץ מור כירורגיה
5.0
( 8 חוות דעת )
"ד״ר שמעונוביץ רופאה נהדרת, מקצועית ביותר ובו זמנית נעימה ואדיבה. היא מסורה בצורה יוצאת דופן. אני ממליצה בחום לכל מי שתרצה לבחור בד״ר מיכל שמעונוביץ!!"
ד"ר יוסף אקשטיין
ד"ר יוסף אקשטיין דימות
רדיולוג, מנהל הדימות מחוז דן פתח תקווה, מנהל דימות מכון מור
ד"ר שמוליק יצחק
ד"ר שמוליק יצחק אורתופדיה
4.7
( 3 חוות דעת )
"רופא מקצועי מאוד, קשוב למטופל, בעל ידע נרחב , חדשני בטיפוליו. ממליצה בחום."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו