דלג לתוכן
הריון בגיל מבוגר עם מחלת השימוטו
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 14/09/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 45. לפני שנים רבות אובחנתי כסובלת ממחלת השימוטו, אך רק לפני כ-11 שנה התחלתי להשתמש באלטרוקסין לשם איזון בלוטת התריס. מאז אני מאוזנת לרוב. כמות האלטרוקסין אותה אני צורכת היא 100 מק"ג פעם ביום. וסתותי סדירות, כל 24 יום לערך, והדימום סביר ונמשך לרוב בין 5 ל-7 ימים. אנו חושבים להביא ילד נוסף לעולם. יש לי כמה שאלות. על חלקן כבר קיבלתי תשובה באתר אך בשל גילי רציתי לשאול אותן שוב, ואיתכם הסליחה: האם בשל גילי יקשה עלי להיכנס להריון? האם הסכנה לעובר בשל השימוש באלטרוקסין ומחלת ההשימוטו, בנוסף לגילי, מגדילה את הסיכויים לבעיות אצל העובר במהלך ההריון ואחריו? האם במהלך ההריון אני צריכה להמשיך לקחת את האלטרוקסין?

תשובה:
בהחלט אפשרי להיכנס להריון בגילך, בעיקר כשעוד יש לך וסתות סדירות. ייתכן שתצטרכי מעט עזרה הורמונלית, זאת תוכלי לדעת אחרי בדיקות ומעקב אצל רופא נשים. לגבי האלטרוקסין, אין לך ממה לחשוש, כל עוד תפקודי הבלוטה מאוזנים אין סכנה לעובר, וכמובן שצריך להמשיך לקחת את התרופה גם בהריון. בברכה ובהצלחה, ד"ר נעמה ורבין - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר אלברט סמנדרוב
ד"ר אלברט סמנדרוב יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מומחה ברפואת נשים, מיילדות , מומחה במחלות צוואר הרחם
ד"ר אנה וסילביצקי
ד"ר אנה וסילביצקי רפואה אסתטית
4.9
( 103 חוות דעת )
"הטיפול מיקצועי ביותר, אנה אישה מקסימה. אשמח להמשיך את ההיכרות היפה. המון תודה ובהצלחה בהמשך 🙏❤️🙏"
פרופ' בנימין וולוביץ
פרופ' בנימין וולוביץ ילדים
5.0
( 12 חוות דעת )
"שמענו רבות על שיטת הטיפול הייחודית שלו והיינו חייבים לקבל אותה, הפרופ׳ איש נעים וסבלני והסביר באריכות על כל שלב ושלב בתוכנית, ניכרת מדבריו מקצועיות רבה וניסיון עשיר בנושא האסתמה של ילדים"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו