דלג לתוכן
סחרחורת ואיבוד שיווי משקל שמצריכים בירור
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 10/02/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

בשבוע האחרון התחילו לי רעידות לא מוסברות בראש שלא חולפות, ואיתן גם חוסר בשיווי המשקל. אני ישנה יחסית בסדר, גם מבחינת שעות שינה וגם השינה עצמה טובה. יש לי כליות פוליציסטיות, אבל הכליות מתפקדות טוב, ואני במעקב בבדיקות דם כל הזמן. האם התחושות יכולות להיות קשורות למחלה שלי? אני לא יודעת לאיזה רופא ללכת עם הבעיה הזאת. ממה התחושות יכולות לנבוע?

תשובה:
אינני מבינה מה כוונתך ב"רעידות לא מוסברות בראש", האם כוונתך לסחרחורת? האיבר האחראי על שיווי המשקל נמצא באוזן, וברוב המקרים בעיה בשיווי המשקל (היכולה להיות מלווה בסחרחורות, כאבי ראש, הקאות) סיבתה וירוס. הטיפול הוא רק בסימפטומים, והמחלה חולפת לאחר זמן מה. עלייך לגשת לרופא המשפחה, או ישירות לרופא אף-אוזן-גרון. למרות שקרוב לוודאי שמדובר בגורם שפיר ולא מסוכן, כאבי ראש ובעיות נלוות מצריכות בדיקת רופא, אל תזניחי זאת. ככל הנראה, אין לסימפטומים שאת מתארת קשר לכליות הפוליציסטיות. הרגישי טוב, ד"ר מיכל רסנר - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר דיאנה גולדין
ד"ר דיאנה גולדין רפואה פיזיקלית ושיקום
5.0
( 9 חוות דעת )
"דר׳ דיאנה גולדין נהדרת!! היא הצילה אותי, הייתי אחרי תאונה עם עבר של ניתוח עמד׳ש צווארי. הרגשתי הקלה משמעותית אחרי תקופה ארוכה של כאב קיצוני היא עזרה לי מאוד מאוד בדיקור יבש. יש לדר׳ גולדין יש יד קלה, נשמה גדולה ורצון עצום לסייע ולהסביר בסבלנות כל דבר על מנת להרגיע. תודה לך מכל הלב"
ד"ר דוד מילאטינר
ד"ר דוד מילאטינר יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מומחה לרפואת נשים וכירורגיה גינקולוגית
ד"ר אריאל דינבר
ד"ר אריאל דינבר יישור שיניים ולסתות (אורתודונטיה)
מומחה ליישור שיניים
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו