דלג לתוכן
מתיחה חזקה של השריר הארבע-ראשי
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 14/10/2006
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בן 25 ועוסק בספורט מסוג כדורגל. לפני כמה חודשים בעטתי בכדור וכתוצאה מכך הרגשתי מעין מתיחה חזקה בשריר הארבע ראשי. מאז אני סובל מכאבים חזקים. ניסיתי מנוחה ארוכה של חודש בערך אך הדבר לא עזר לי. עשיתי אולטרסאונד ושללו קרע בשריר. נטלתי ארקוקסיה למשך 20 יום, הכאב נעלם, אך חזר עם החזרה לפעילות. הכאב הוא כמו סכין שתקועה לי ברגל. האם יש לי קרע בשריר או דלקת? וכיצד ניתן לטפל בזה ביעילות ובמהירות על מנת שאוכל לחזור לשחק?

תשובה:
לקבלת אבחנה נדרשת בדיקה מלאה במכון פיזיותרפיה, ועל כך אני ממליץ לך בחום. גש לרופא ובקש הפניה כדי לראות כיצד אפשר לשפר את תפקוד השריר ואת היכולת שלך לחזור לשחק. לעצם העניין, בהחלט ייתכנו מצבי דלקת מקומית בשריר הארבע ראשי, החל מרגישות קלה מנזק קטנטן ועד קרע חלקי בשריר. http://www.physioroom.com/injuries/leg/thigh_strain_full.php
רופאים בתחום
ד"ר עומרי זידאן
ד"ר עומרי זידאן עור ומין
רופא עור מומחה בתחום אבחון מוקדם של סרטן העור בבית החולים בילינסון
ד"ר ורד ליבנה
ד"ר ורד ליבנה נוירולוגיה
5.0
( 7 חוות דעת )
"לדר' ליבנה הגענו בהמלצת רופא המשפחה לאחר שהיה בהרצאה של דר' ליבנה לרופאים בקהילה. הרופאה הקדישה לי ולביתי (בת 18) את כל הזמן הנחוץ (כמעט שעה), בדקה את כל המסמכים שהבאנו עוד בזמן הביקור, הפנתה את ביתי לעוד בדיקה נוספת - מבחן MOXO (לא כלול בסל) ונתנה לנו את המייל הפרטי שנשלח לה את תוצאות הבדיקה בשביל שתפענח אותה. עוד אציין שבהמשך גם קיבלנו הקלות למבחן הפסיכומטרי. אני רוצה להודות לדר' ליבנה וממליץ עליה בחום."
ד"ר גיל לוי
ד"ר גיל לוי יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
מנהל היחידה לרפואת רצפת האגן בבית החולים האוניברסיטאי, אסותא אשדוד
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו