דלג לתוכן
שמות מסחריים של גלולות למניעת הריון על פי מרכיב גנרי
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 24/11/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 17 והחלטתי שאני רוצה להתחיל לקחת גלולות למניעת הריון. פניתי לגינקולוג שלי והוא נתן לי מרשם. בעוד כשבועיים אקבל את הווסת ואתחיל לקחת את הגלולות. קראתי תשובות שרופאים מומחים ענו עליהן באתר, וזה עזר לי לדעת יותר על הגלולה יותר. כל אישה ששאלה כאן כתבה מהו סוג הגלולה שהיא לוקחת, אך אני לא מבינה ולא מצליחה לקרוא ולהבין איך קוראים לגלולה שאני אתחיל לקחת. אני לא מוצאת מידע על השם של הגלולה שקיבלתי, ולכן אשמח לקבל את השמות של הגלולות כדי שאוכל לייחס זאת לשאלות שנשאלות באתר. במרשם כתוב "שם התרופה: gestodene 0.075 mg".

תשובה:
המרשם שניתן לך הוא שם של אחד ממרכיבי הגלולה ולא של השם המסחרי של הגלולה. Gestodene הוא ההורמון פרוגסטרון, והוא נמצא כמרכיב בגלולות רבות. Gestodene במינון שקיבלת ניתן למצוא בגלולות מן הסוגים הרמונט, מינולט, גינרה ועוד. אני ממליצה לך לחזור לרופא ולבקש שוב מרשם המכיל את שם הגלולה הספציפית אותה הוא ממליץ לך ליטול. ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר ואלרי דונצ'יק
ד"ר ואלרי דונצ'יק כירורגיה
מומחה כרורגיה כלי דם
ד"ר גיל באר
ד"ר גיל באר ילדים
5.0
( 3 חוות דעת )
"זמינות מלאה לתורים בטווחי זמן קצרים, ד״ר גיל באר היה נעים ונוח, הסביר לעומק מה הוא בודק ובדק דברים נוספים מעבר לנושא לשמו הגעתי, נתן חוות דעת ברורה ומקצועית ובעיקר השרה תחושה טובה ורגועה"
ד"ר קורנליוס נאסר
ד"ר קורנליוס נאסר עיניים
מומחה רשתית כירורגית , רופא בכיר ומנתח במחלקת עיניים מרכז רפואי אסף הרופא
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו