שאלה - עיכוב אורגזמה בעקבות נטילת פלואוקסטין

השאלה:
האם יש פיתרון לבעיית עיכוב אורגזמה בעקבות נטילת פלואוקסטין? התרופה עובדת מצויין וחוץ מזה אין תופעות לוואי. האם יש כדור שיכול לעזור, או שעלי להתרגל לחיות ככה?




תשובה:


עיכוב באורגזמה הוא תופעת לוואי ידועה ושכיחה למדי של טיפול בתרופות מקבוצת ה-SSRI, שהיא קבוצת תרופות נוגדות חרדה ודיכאון. קבוצת תרופות זו היא גדולה, ומכילה תרופות רבות. לעיתים תרופה אחרת מאותה קבוצה ושעובדת באותו מנגנון גורמת לפחות תופעות הלוואי. כמו כן, קיימת קבוצה נוספת של תרופות נוגדות חרדה ודכאון, SNRI, קבוצת תרופות חדשה יותר, שלעיתים הטיפול בהן אינו מלווה בתופעת לוואי זו.

המלצתי היא לפנות לפסיכיאטר המטפל בך, לציין את הבעיה ממנה אתה סובל, ולשאול אותו על אפשרות החלפת התרופה, במטרה לשמור על האפקטיביות הטיפולית ובמקביל להקטין או להעלים את תופעת הלוואי הלא רצויה הזו.

רפואה שלמה

ד"ר אמיר בר-שי - אינפומד





רופאים ומכונים בפוקוס
רופאים בתחום
ד"ר ראובן בן-טובים ד"ר ראובן בן-טובים
רופא אא"ג ובעיקר עוסק בעריכת חוות דעת רפואיות... קרא עוד
פרופ' חנן גוזנר-גור פרופ' חנן גוזנר-גור
מומחה בראומטולוגיה וברפואה פנימית קרא עוד
מידע וכלים שימושיים

אינפומד בריאות דיגיטלית בע"מ