דלג לתוכן

חולשה וסחרחורת לאחר תרומת דם

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 19/09/2009
1 דקות קריאה

שאלה:

אני בת 21. תרמתי דם לפני חודשיים ומאז יש לי סחרחורות. עשיתי ספירת דם, בלוטת התריס בסדר, וגם נבדקתי אצל אף-אוזן-גרון ונוירולוג, שלא מצאו מה הבעיה. אני עדיין סובלת מסחרחורות, חולשה ועייפות. שמתי לב שביד השמאלית שלי הווריד נקרע לי בגלל התרומה. האם זה יכול לגרום לסחרחורות? למי אני יכולה לפנות? תרומת הדם היתה לפני חודשיים. הקרע בווריד שאותו את מציינת היה אמור להחלים כבר לפני זמן רב, ובכל מקרה, אין לייחס לו את הפרעותיך, כפי שגם אין לייחס את ההפרעות לתרומת הדם. היות שנראה שאת עדיין סובלת מבעיות שונות, אני ממליץ על פניה למרפאה פנימית מייעצת (שישנה בקופות החולים ובבתי החולים המרכזיים), שם אולי יצליחו לאבחן את בעיותייך. ד"ר נחום ורבין

תשובה:

מומחה לכירורגיה כללית
רופאים בתחום
ד"ר קלוד מסיקה
ד"ר קלוד מסיקה עיניים
ד"ר עאדל עומר
ד"ר עאדל עומר רפואת שיניים
ד"ר רון בן יצחק
ד"ר רון בן יצחק גריאטריה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו