דלג לתוכן

זה שנתיים אני משתמשת בתרופה בשם סינגולייר. זה שנה שאני סובלת מאנמייה ור

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 26/10/2004
1 דקות קריאה

שאלה:

זה שנתיים אני משתמשת בתרופה בשם סינגולייר. זה שנה שאני סובלת מאנמייה ורמת ההמוגלובין שלי בסביבות 7.5. שאלתי היא, האם קיים קשר בין התרופה הנ''ל והאנמיה? (ברצוני לציין שאני סובלת מסוכרת ואסתמה).

תשובה:

אין קשר בין האנמיה לשימוש בסינגולייר. עם זאת, אנמיה באישה בגילך (64), עם רמת המוגלובין סביב 7.5, מצריכה בירור אינטנסיבי הכולל: בדיקת דם מלאה, רמת ברזל, פריטין, ויטמין B12, חומצה פולית. שלילת דימום ממערכת העיכול ע"י בדיקת צואה לדם סמוי או קולונוסקופיה, שלילת דימומים אחרים, דיכוי מוח העצם או מחלה כרונית אחרת, כמו זיהומים כרוניים או דלקות מפרקים (הכוונה אינה לסוכרת) .
רופאים בתחום
ד"ר עמיקם טל
ד"ר עמיקם טל פסיכיאטריה
ד"ר אורי מילר
ד"ר אורי מילר פסיכיאטריה
ד"ר שמוליק יצחק - מרפאת מדטק
ד"ר שמוליק יצחק - מרפאת מדטק אורתופדיה
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו