דלג לתוכן
חישוב יום הביוץ בעת נטילת איקאקלומין
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 11/12/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

זה החודש השלישי שאני מטופלת בטיפולי פוריות בניסיון להיכנס להריון. החודש לקחתי מהיום הראשון של המחזור עד היום השלישי של המחזור כדור אסטרופם 4 מ"ג וביום הרביעי והחמישי של המחזור כדור אסטרופם של 2 מ"ג. בנוסף, מהיום החמישי עד היום התשיעי של המחזור קיבלתי איקאקלומין אחד בכל יום. קראתי בתשובות באתר כי הביוץ מתרחש בין 5 ל-12 יום לאחר נטילת הכדור האחרון של האיקאקלומין. ביום המקווה הייתי ביום ה-11 למחזור. הפרוגסטרון היה 8.9 וה-E2 היה 6200 והרופאה אמרה שאני כעת בזמן ביוץ, אבל עברו רק 2 ימים מאז הכדור האחרון של האיקאקלומין. האם זה יכול להיות?

תשובה:
מצפים לביוץ כשבוע לאחר נטילת כדור האיקאקלומין האחרון, אך כפי שכבר הבנת, הטווח רחב ונע בין 5 ל-12 ימים. החישוב אינו מדוייק, וכל אישה עשוייה להגיב אחרת. לכן מומלץ לערוך מעקב ביוץ על ידי מעקב זקיקים (באולטרסאונד), ערכי LH וסימנים אחרים. אינני יודעת איזה מעקב ערכה הרופאה, ייתכן שהיא הסתמכה על ערכי ה-E2 ועוד ערכים של הורמונים, לפיהם אולי באמת היה ביוץ. אני ממליצה לפנות אליה שוב ולבקש מעקב זקיקים. בהצלחה! ד"ר מורן שויקה-רבאו - אינפומד
רופאים בתחום
אורתוטיסט שמואל להב
אורתוטיסט שמואל להב אורתופדיה
אורתוטיסט ומנהל את מכון אורתופדי ברזילי-להב
ד"ר זאב הורוביץ
ד"ר זאב הורוביץ אף אוזן גרון וכירורגיית ראש-צוואר
כירורג אף אוזן גרון, ראש-צוואר, אוזן תיכונה, שקדים אדנואידים
ד"ר גיל באר
ד"ר גיל באר ילדים
5.0
( 3 חוות דעת )
"זמינות מלאה לתורים בטווחי זמן קצרים, ד״ר גיל באר היה נעים ונוח, הסביר לעומק מה הוא בודק ובדק דברים נוספים מעבר לנושא לשמו הגעתי, נתן חוות דעת ברורה ומקצועית ובעיקר השרה תחושה טובה ורגועה"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו