עמוד הבית > פורומים > גריאטריה > תגובה/שאלה

תגובה/שאלה בפורום גריאטריה

ד"ר רון בן יצחק

ד"ר רון בן יצחק מומחה לגריאטריה ופסיכוגריאטר
Normal 0 false false false EN-US X-NONE HE MicrosoftInternetExplorer4 Normal 0 false false false E עוד...


  • הודעה
  • מחבר
  • תאריך / שעה
ייעוץ בנוגע לאימי, אישה בת 68 בל 26/05/2020 00:00
  • שלום רב אני שואלת עבור אימי, אישה בת 68. חולת סכרת שהחריפה לה לפני מעל כשנתיים. מטופלת מטופלת בתרופות ג'ארדינס, טרוגלודק ואיזומפיק. וקרדילוק ללחץ דם. כתוצאה מהסכרת העיניים נפגעו, יש לה בצקות והיא מקבלת זריקות לתוך העיניים כבר שנתיים. ועדיין לא יודעים מתי הסוף.. שאלתי היא כזאת..מאז ההחנרה בסכרת היא שבר כלי. כאבי שרירים, כאבי פרקים, סחרחורות, כאבי ראש, בחילות, חולשה, רצון לישון כל הזמן. לאחר פנייה לרופאת משפחה, נאמר לאימי שזנ כתוצאה מתרופות. האם יכול להיות שאיכות החיים כ"כ תפגע בגלל הטיפול לסכרת ( שכן התאזנה בזכות התרופות) לאיזה רופאה או הפנייה לבדיקה עלינו לבקש כדי לעשות לה בדיקות מקיפות ולנסות לעלןת על הבעיה? אודה לתשובתך.

  • + הוסף תגובה
מומלץ להשתמש בכינוי או בשם פרטי בלבד
המייל לא יוצג באתר
*בלחיצה על כפתור השליחה, אני מאשר/ת שהבנתי שהתכנים המופיעים באתר ו\או תשובות שתתקבלנה בכל פלטפורמה הינן לצורך אינפורמציה בלבד ואינם בגדר חוות דעת, ייעוץ רפואי, ייעוץ מקצוע או תחליף להתייעצות עם סמכות רפואית \ מומחה. בכפוף ל- תנאי השימוש באתר

הצטרפו לאינדקס הרופאים!