דלג לתוכן
מה לעשות נגד עקיצות יתושים?
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 18/09/2007
1 דקות קריאה
שאלה:

היתושים עוקצים אותי ממש הרבה. כבר הלכתי לבדיקה אצל רופא, וגם לפני כל לילה אני משתמשת בכמות גדולה של חומר דוחה יתושים, ושום דבר לא עוזר. זה ממש מגרד. מה לעשות?

תשובה:
אין הרבה מה לעשות כאשר היתוש כבר עוקץ! ישנם אנשים בעלי עור רגיש יותר או פחות, אך אמצעי מניעה הם הדבר החשוב. את צריכה לחשוב על אמצעי מניעה אשר ימנעו מהיתושים בכלל להתקרב אליך, או שלפחות יקטינו משמעותית את מספר ההיתקלויות אתם. יש להשתמש ברשתות בחלונות ולשמור שלא יהיו חלונות פתוחים. ניתן אף להשתמש בבד רשת מעל המיטה המונע מגע עם היתוש במהלך השינה אפילו אם הוא נמצא בחדר. ניתן לשים מכשירים לחיסולם או להרחקתם של היתושים בחדר, ואפשר למצוא פתרונות יצירתיים נוספים. כאשר כבר שנעקצים מיתוש, יש למרוח משחת אלוורה על אזור העקיצה ולשמור על נקיון הפצע. במקרה של החמרה במצב הפצע יש לפנות לרופא על מנת לקבל מרשם למשחה אנטיביוטית אשר תמנע זיהום משני שלו. ד"ר גיל טאובר - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר יונתן קוגן
ד"ר יונתן קוגן קרדיולוגיה
מנהל היחידה לטיפול נמרץ לב, אסותא אשדוד, קרדיולוג מומחה במחלות לב והתמחות בהפרעות קצב
ד"ר אסף אלבגלי
ד"ר אסף אלבגלי אורתופדיה
מנהל שירות ביחידת כף רגל בבית חולים איכילוב
ד"ר תמר פדות קלויזמן
ד"ר תמר פדות קלויזמן עיניים
4.9
( 39 חוות דעת )
"נותחתי ע"י ד"ר פדות, מרגע ההגעה קבלתי הסבר מקצועי על כל תהליך הקבלה הניתוח והשחרור וכן הסבר לאורך כל תהליך הניתוח, בגמר הניתוח המוצלח קבלתי הסבר מפורט על המשך הטיפול בבית כולל תאריך לביקורת."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו