דלג לתוכן
תסמינים של גיל המעבר
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 23/09/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

אני בת 52, וזה 8 שנים שאני סובלת מגלי חום. גופי השתנה ובטני נפוחה תמיד, למרות שאיני אוכלת הרבה, וגם החזה שלי גדל פי שתיים. ניסיתי את כל סוגי התרופות הטבעיות ושום דבר לא עזר. האם יש משהו שאני יכולה לקחת שיגרום לבטן ולחזה לחזור לקדמותם? ולגבי גלי החום (כבר התרגלתי אליהם בלית ברירה) - האם יש משהו לא כימי שאוכל לקחת, או תרופה של דיאטה שתגרום לי להתחיל להרגיש שאני יכולה להתלבש רגיל שוב?

תשובה:
נשמע כי מדובר בתופעות של גיל המעבר. רצוי שתיגשי לרופא או רופאת נשים שתחום מומחיותם בהפרעות הורמונליות. יתכן שמה שיעזור לך זה טיפול הורמונלי חלופי. אם את מעוניינת לקחת תרופות טבעיות, לשם כך גשי לנטורופת או להומאופת. תוכלי למצוא מידע רב על גיל המעבר באמצעות מנוע החיפוש של האתר. להלן קישור לדף אחד בין רבים: http://www.infomed.co.il/news/n_071907_1.asp
רופאים בתחום
ד"ר דיאנה גולדין
ד"ר דיאנה גולדין רפואה פיזיקלית ושיקום
5.0
( 9 חוות דעת )
"דר׳ דיאנה גולדין נהדרת!! היא הצילה אותי, הייתי אחרי תאונה עם עבר של ניתוח עמד׳ש צווארי. הרגשתי הקלה משמעותית אחרי תקופה ארוכה של כאב קיצוני היא עזרה לי מאוד מאוד בדיקור יבש. יש לדר׳ גולדין יש יד קלה, נשמה גדולה ורצון עצום לסייע ולהסביר בסבלנות כל דבר על מנת להרגיע. תודה לך מכל הלב"
ד"ר רון קורמן
ד"ר רון קורמן רפואה אסתטית
ד"ר מיקי הר-גיל
ד"ר מיקי הר-גיל נוירולוגיה
5.0
( 4 חוות דעת )
"ד"ר הר-גיל מקצועי מאוד, רגיש לסיטואציה, אמפתי ויסודי."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו