דלג לתוכן
כיצד מטפלים בגסטרואנטריטיס
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 17/11/2008
1 דקות קריאה
שאלה:

אני סובל זה כבר היום החמישי מכאבי בטן חזקים. בשלושת הימים הראשונים שלשלתי ללא הפסקה (ללא חום או דימום), ומאתמול ועד היום יש לי כאבי בטן חזקים מתחת לחזה עם תחושה של שריפה ותחושה של אוכל חוזר. אין לי תיאבון ואני כבר לא משלשל ביומיים האחרונים.

תשובה:
התסמינים אותם אתה מתאר מתאימים לגסטרואנטריטיס, זיהום במעי, שבדרך כלל נגרם על ידי וירוסים. המחלה אמורה להימשך בין 3 ל-5 ימים ולעבור מעצמה. הטיפול לזיהום ויראלי הוא בדרך כלל מנוחה, שתייה מרובה וכלכלה עוצרת, כלומר מזון כגון אורז ולחם לבן, במטרה לעצור את השלשול. כאבי הבטן אמורים להעלם תוך מספר ימים. יש לפנות למיון או לפחות לבדיקת רופא אם השלשול אינו חולף לאחר מספר ימים, אם מופיע שלשול דמי, אם ישנן הקאות, ואם יש חום גבוה. אם אתה עדיין סובל ויש לך את אחד התסמינים שתיארתי לעיל, אמליץ לך להיבדק. אם חל שיפור, אמליץ לך לנהוג בסבלנות ולהקפיד על שתייה מרובה ומנוחה. בברכה, ד"ר קרן גלרון - אינפומד
רופאים בתחום
ד"ר רפאל אלון
ד"ר רפאל אלון כירורגיה
5.0
( 5 חוות דעת )
"הגעתי אל ד״ר אלון אחרי חודשים לא קלים ועם כאבים חמורים בגלל פיסורה שלא הגיבה לטיפול המסורתי, בהמלצת פרקטולוג שאצלו טופלתי ושאינו מנתח עוד. דר׳ אלון ברגישותו הרבה הבין את סבלי ודאג לי לשיבוץ מהיר לניתוח. באווירה נעימה, בביטחון ובחיוך, ענה על שאלותי ונסך בי בטחון לקראת הניתוח. ממליצה מאד!"
פרופ' מיכל קרמר
פרופ' מיכל קרמר עיניים
מנהלת שרות אוביאיטיס, כולל מרפאת אוביאיטיס ילדים בשניידר, מחלקת עיניים, מרכז רפואי רבין
 יורם בניטה מרפאת - ANEW
יורם בניטה מרפאת - ANEW רפואה אסתטית
מומחה למדעי השיער EXPERT TRICHOLOGIST
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו