דלג לתוכן
חיסון נגד אדמת
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 11/08/2009
1 דקות קריאה
שאלה:

ברצוני להיכנס להריון, וביצעתי בדיקת אדמת שהראתה תוצאה של 20.6, למרות שאני ילידת הארץ ומופיע בפנקס החיסונים שקיבלתי חיסון בכיתה ו'. עקב התוצאה שלח אותי הרופא לבצע חיסון בשנית, ואחרי כמה חודשים עשיתי בדיקה ושוב היתה התוצאה 21. הוחלט לשלוח אותי לחיסון שלישי, ואחרי החיסון השלישי התוצאות הן 29.4. האם יכול להיות שהחיסון לא נקלט בגופי? מה עלי לעשות? הרופא טוען שעלי להתעלם מכך, כי כנראה הגוף שלי לא מראה שאני מחוסנת. האם לא מסוכן להתעלם מזה ולהיכנס ככה להריון? מאחר שקיבלת כנראה 4-3 מנות של חיסון אדמת מתועדות (בגיל שנה, בגיל 6 וכעת עוד שתי מנות) את נחשבת מחוסנת, והסיכוי ללקות בנגיף ולהעבירו לעובר זניח. כלומר אני מסכים עם רופאך. ניתן לשלוח הבדיקה למעבדה וירולוגית של משרד הבריאות לבדוק נוגדנים מנטרלים על מנת לוודא שאת מחוסנת. ד"ר אייל לשם

תשובה:
היחידה למחלות זיהומיותביה"ח שיבא - תל השומר
רופאים בתחום
ד"ר תמיר וינברג
ד"ר תמיר וינברג עיניים
5.0
( 24 חוות דעת )
"לדר וינברג הגעתי במצב בעייתי של מספר 12 מינוס וקטרקט מתקדם לגילי. פגשתי רופא מקצועי מאוד, שירותי ורואה אותי ברמה האישית ברמת המתח והחרדה בה הייתי שרויה. לאחר בדיקות, חישובים והסבר מקצועי, עשה ניתוח מדהים. היום אני רואה בזכותו 6:6. מעריכה מאוד וממליצה בחום🌺"
פרופ' יצחק צילינסקי
פרופ' יצחק צילינסקי כירורגיה פלסטית
מומחה לכירורגיה פלסטית ולניתוחי מוז (Mohs)
ד"ר הילטון קנגיסר
ד"ר הילטון קנגיסר רפואת שיניים
4.9
( 25 חוות דעת )
"דר הילטון קנגיסר מקצועי, סבלני, מסביר ,ועדין ואכן ההרגשה היא לא טראומטית. הטיפול נעשה באווירה נינוחה. ההרגשה היא שהמטופל נמצא בידיים מיומנות…. ממליצה בחום…."
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו