דלג לתוכן
פיזיותרפיה ותרופות לטיפול בכאבי ברכיים
מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 12/02/2005
1 דקות קריאה
שאלה:

יש לי כאבים בברך מזה 3 שבועות, כאבים שמורגשים בעיקר בעומס. בגלל שאני אתלט מקצועי ואני רוצה לחזור לשגרה מהר, התחלתי לקחת אתופאן היום. הבנתי שזה רק משכך כאבים ולא מרפא את הדלקת. כמו כן גם קבעתי תור לצילום בעוד כ-4 ימים. אני מקווה שלא ימצאו משהו רציני. אבל בכל זאת,אם הכדורים לא מעבירים את הדלקת, איך אני אעביר אותה? אילו תרגילים יש לברך? וגם, האם אימונים עם הכדורים זה בסדר? אולי הכאב פחת, אבל יכול להיות שאני יוצר נזק בלי שאדע, האם אני צודק?

תשובה:
בהחלט ישנו טיפול לברך במכון פיזיותרפיה . הטיפול כולל שיטות שונות כגון: - התאמת תרגול ספציפי . - שימוש באמצעים חשמליים. - חבישות מיוחדות . - בחינת הצורך בהתאמת מדרסים . אצל ספורטאי כמוך יש צורך לבחון את: - סוג הפעילות ואיכות הביצוע. - הכנה לפני ואחרי הפעילות . - מישוש יסודי לבדיקת הרקמה הכאובה. האתופאן הוא נוגד דלקת שאינו סטרואידי ואינו רק משכך כאבים. אולם אם ישנו גורם לדלקת - יש צורך לגלות אותו ולנטרל אותו. לא מומלץ להתעמל עם כאב. ניתן לנסות עד הבדיקה והטיפול לעבור להתעמלות שלא מעמיסה על הברך. לסיכום - גש למכון והתחל בירור וטיפול . רפואה שלמה ירון טילינגר - פיזיותרפיסט מוסמך מכבי שרותי בריאות
רופאים בתחום
פרופ' בנימין וולוביץ
פרופ' בנימין וולוביץ ילדים
5.0
( 12 חוות דעת )
"שמענו רבות על שיטת הטיפול הייחודית שלו והיינו חייבים לקבל אותה, הפרופ׳ איש נעים וסבלני והסביר באריכות על כל שלב ושלב בתוכנית, ניכרת מדבריו מקצועיות רבה וניסיון עשיר בנושא האסתמה של ילדים"
ד"ר לי הונג פן
ד"ר לי הונג פן רפואה סינית
בעלת תואר M.D מסין ופרופסור לרפואה סינית מסורתית
ד"ר גיל לוי
ד"ר גיל לוי יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5.0
( 3 חוות דעת )
"הגעתי עם הרבה חששות , ויצאתי ממש רגועה ובהרגשה טובה, מקווה להמשך הטיפול עם הבטחון שקיבלתי ממנו"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו