דלג לתוכן
ד"ר הדר ישראלי

ד"ר הדר ישראלי

מנהלת שירות הפלסטיקה של השדיים ושיחזורי השדיים בבית החולים אסותא באשדוד
רופא/ה נצפה/ית ביותר

אודות ד"ר הדר ישראלי

ד"ר הדר ישראלי מנתחת ומומחית בכירורגיה פלסטית ואסתטית, רופאה בכירה ומנהלת שירות הפלסטיקה של השדיים ושחזורי השדיים במרכז הרפואי אסותא אשדוד. בוגרת לימודי רפואה בפקולטה לרפואה ע"ש ברוך רפפורט בטכניון. סיימה את התמחותה במחלקה לכירורגיה פלסטית ומשחזרת בבי"ח שיבא תל השומר שם עבדה כרופאה בכירה עד שנת 2018.

ד״ר ישראלי הינה מחלוצות השימוש בטכנולוגית שאיבות השומן בלייזר. ביצעה השתלמות בבוורלי הילס בתחום הניתוחים לעיצוב הגוף למשל מתיחות בטן, ניתוחים להרמת שדיים, מתיחות ירכיים וזרועות, ניתוחים לאחר לידות וירידה במשקל וכן שאיבות שומן. שם השתתפה בניתוחים אצל מיטב המנתחים הטובים בעולם ולמדה טכניקות ייחודיות לשיפור התוצאה הקוסמטית ולהסוואת צלקות.

במסגרת עבודתה, משתתפת בהעברת הכשרות לרופאים בתחום הטיפולים הקוסמטיים ולייזר. 

כיום בעלת קליניקה פרטית המציעה מגוון ניתוחים קוסמטיים וטיפולים אסתטיים הכוללים בין השאר -ניתוחים פוסט בריאטרים, הגדלת שדיים הקטנת שדיים תיקון אסימטריה מתיחת בטן, שאיבות שומן, מאמי מייקאובר, טיפולים בלייזר, מילוי קמטים עיצוב  פנים, שפתיים ועוד.

ד"ר הדר ישראלי מקפידה לשלב בעבודתה גישה אנושית ויחס אישי לצד כישורים כירורגים מעולים והקפדה על הפרטים הקטנים. כבר בפגישת ההיכרות היא מקפידה לברר עם מטופליה את שאיפותיהם וביחד הם בוחרים את הטיפול המתאים והיכן להסוות את הצלקות הניתוחיות. היא מקפידה ללוות את מטופליה לאחר הניתוח באופן אישי, ולהעניק להם טיפול ברמה הגבוהה ביותר. 

  • שירות ניתן בשפות: English Flagאנגלית Hebrew Flagעברית

עובד עם

ניסיון אקדמאי

  • בוגרת לימודי רפואה בפקולטה לרפואה ע"ש ברוך רפפורט בטכניון.
  • סיימה את התמחותה במחלקה לכירורגיה פלסטית ומשחזרת בבי"ח שיבא תל השומר.
  • משתתפת ומרצה בכנסים מדעיים בארץ ובעולם.
  • חיברה מאמרים מדעיים, ועוסקת בהוראה אקדמית והדרכת המתמחים בכירורגיה הפלסטית.
  • מבצעת השתלמויות בחו״ל.

פרסים

  • זכתה בפרסים על מספר מעבודותיה המחקריות ביניהם פרס עבודה מצטיינת של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית, פרס אלקין על מחקר כירורגי, פרס מלי אוהלי ופרסים נוספים.
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו