דלג לתוכן
 מנור מדיקל

מנור מדיקל

מרפאות

google map

אודות מנור מדיקל

בשנת 2009 הקימה משפחת מנור ברשותם של ליאורה ועמי מנור מיזם ייחודי, שבא לשנות את התנהלות עולם הפוריות הישראלי וזאת מתוך חמלה ורצון לסייע לאלפי נשים וזוגות הנאלצים לפנות לתהליכי פונדקאות או תרומת ביצית.

לצורך כך, גויסו למיזם מומחי פוריות מהשורה הראשונה בישראל בניצוחו של פרופסור אריאל הורביץ - מנהל היחידה להפריה חוץ גופית בבית חולים שמיר (אסף הרופא). צוות הפרויקט מונה 65 אנשי מקצוע ישראלים החל מפרופסורים, רופאים ומנהלי מעבדות, ועד לצוות משפטי, צוות ליווי רגשי, צוות אחיות מוסמכות, צוות לוגיסטיקה בחו"ל ועוד. העבודה בחו"ל מבוצעת רק עם אנשי רפואה ישראלים ברמה הגבוהה ביותר, בניגוד למתווכים ששולחים זוגות למדינות עולם שלישי לבצע הליכי פונדקאות על ידי רופאים מקומיים של אותה מדינה.

במנור מדיקל מבהירים שלפרויקט שלהם אין אח ורע בעולם, "בראש הפירמידה של הפרויקט עומדות בגאווה הפונדקאיות ותורמות הביצית שאותן אנו נושאים על כפיים ומקפידים לשמור על בריאותן, כבודן וכמובן שיקבלו פיצוי הולם ומכובד על המעשה הטהור של יצירת חיים חדשים, אי ניצול פונדקאיות ותורמות עומד כנר לרגלינו לעד"

המספרים מדברים בעד עצמם: מדי חודש מתחילים בממוצע כ-15 זוגות את תהליך הפונדקאות במנור מדיקל. עד לחודש יולי 2021 נולדו באמצעות הליך הפונדקאות 855 ילדים.

משפחת מנור מפעילה פרויקט ייחודי נוסף של תרומת ביצית מאוקראינה. הפרויקט מיועד לנשים ישראליות שהביציות שלהן אינן טובות דיין, לנשים בגילאים מבוגרים יותר שעדיין רוצות להיות אימהות, וכן עבור נשים צעירות עם תגובה שחלתית ירודה, או לאחר ניתוח כריתת שחלה.

גם פרויקט זה מנוהל ומבוצע רק על ידי רופאים ואמבריולוגים ישראלים בניצוחו של פרופסור ראול אורביטו - מנהל היחידה לפוריות והפריה חוץ-גופית במרכז רפואי שיבא. בכל שלושה שבועות טסה משלחת רפואית ישראלית לקליניקת מנור ויקטוריה בקייב ושם יוצרים את ההפריות של זרע הבעל, או זרע תורם, עם הביציות. לאחר מכן מוטסים העוברים לישראל במצב טרי או קפוא, לפי דרישת הרופא, לצורך החזרתם לרחם המטופלות. בזכות מודל זה, לא צריכות מטופלות לטוס לחו"ל ולעבור מסע מטלטל ומתיש במדינה זרה, ללא בית חולים ישראלי ורופא מטפל ישראלי ואחריות רפואית.

אחוזי ההצלחה של תהליך תרומת הביצית עומדים היום על 63%. עד לחודש יולי 2021 נולדו במסגרת תרומת ביצית במנור מדיקל כ-3,750 ילדים.

  • שירות ניתן בשפות: Hebrew Flagעברית
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו