דלג לתוכן

כאבים במפשעה

פורום פציעות ספורט

ד"ר נועם רשף

ד"ר נועם רשף

ד"ר רשף הנו אורתופד  - מומחה בכירורגיה אורתופדית, המתמחה בפגיעות ספורט וניתוחים ארטרוסקופיים.  מרכז תחום הכירורגיה הארטרוסקופית בבית החולים זיו בצפת. במסגרת התמחותו, מטפל ד"ר רשף בבעיות רפואיות שונות בתחום הכתף, המרפק הברך והקרסול. הגישה הטיפולית של דר רשף כוללת אבחנה מדוייקת ככל שניתן לרבות הערכה אישית של בדיקות MRI רלוונטיות,  בנית תכנית טיפול יחד עם המטופל – קו טיפולי שעשוי להיות ניתוחי  או שמרני. במסגרת טיפול שמרני מטפל ד"ר רשף בהזרקות שונות לרבות טיפולים ביולוגיים: PRP  ואורטוקין.  בין מטופליו של דר רשף ישנם ספורטאי עילית ומטופלים שאינם ספורטאים כלל. הגישה הטיפולית הנה זהה. ניתוחים אורטופדיים:​ ניתוחים ארטרוסקופיים ופתוחים בברך: טיפול בקרע במניסקוס, שחזור רצועות, יצוב פיקה וטיפול בפריקות פיקה, תיקון ציר הברך, השתלת סחוס בברך, קיבוע שברים סביב הברך. ניתוחים ארטרוסקופיים ופתוחים בכתף: תפירה וקיבוע קרעים בגידים, טיפול בפריקות כתף וניתוחי תיקון יציבות, תיקון יציבות גרמי – לטרז'ה, השתלת בלון ושחזור קפסולה עליונה, ייצוב וטיפול בפריקות המפרק האקרומיו – קלביקולרי (ACJ) החלפה של מפרק הכתף  - חצי שלמה, אנטומית והפוכה, קיבוע שברים של עצם הבריח וראש הזרוע. ניתוחים ארטרוסקופיים ופתוחים במרפק: מרפק טניסאים, תפירה וקיבוע קרעים בגידים וברצועות. ניתוחים ארטרוסקופיים ופתוחים בקרסול: ארטרוסקופיות קרסול, שחזור רצועות ותיקון יציבות, השתלות סחוס בקרסול, ניתוחי תיקון עיוותי בהונות. ד"ר רשף משמש כאורתופד קבוצות ספורט בצפון כמו קבוצת הכדורגל איתוראן ק"ש, קבוצת הכדורסל הפועל גליל עליון/קריית שמונה, נבחרת התעמלות "גלגולים" כרמיאל וכן יועץ לקבוצות ספורט שונות ולספורטאים יחידים. זאת מעבר לטיפול בספורטאים חובבים ואנשים שאינם ספורטאים אך חווים פציעות מעולם הספורט.  פייסבוק ד"ר נועם רשף אתר אינטרנט ד"ר נועם רשף
רופאים בתחום
ד"ר שמוליק יצחק
ד"ר שמוליק יצחק אורתופדיה
אורתופד מומחה באבחון וטיפול בפציעות ספורט ובטיפול שמרני בשחיקת סחוסים
ד"ר עומרי ברגר
ד"ר עומרי ברגר אורתופדיה
4.8
( 6 חוות דעת )
"ד"ר עומרי ברגר התייחס במקצועיות רבה, בדק לפירטי פרטים את בממצאים. דרש את כל הבדיקות הנדרשות והתנהג בצורה לבבית ורגישה. הסביר כל שלב וכל תהליך במהלך הטיפול והרגשתי שאני בידיים טובות מקצועיות ואדיבות. תודה רבה לדר' עומרי ברגר"
ד"ר שאדי סעדיה
ד"ר שאדי סעדיה אורתופדיה
רופא בכיר, יחידת ברך וארטרוסקופיות, בי"ח רמב"ם
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד

פורומים נוספים בתחום

פורוםניתוחי מפרק הירך והברך

בפורום ניתוחי מפרק הירך והברך ניתן להתייעץ עם ד"ר תומר כהן, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום ניתוחי מפרק הירך והברך

פורוםפציעות ספורט

בפורום פציעות ספורט ניתן להתייעץ עם ד"ר נועם רשף, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום פציעות ספורט

פורוםכאבים בכתף ובמרפק

בפורום כאבים בכתף ובמרפק ניתן להתייעץ עם ד"ר ירון סלע, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום כאבים בכתף ובמרפק

פורוםאורטופדיה כף רגל וקרסול

בפורום אורטופדיה כף רגל וקרסול ניתן להתייעץ עם ד"ר אייל הלר, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום אורטופדיה כף רגל וקרסול

פורוםעקמת

בפורום עקמת ניתן להתייעץ עם אורתוטיסט שמואל להב, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום עקמת
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו