דלג לתוכן

הזרעה

פורום ביוץ והזרעה

ד"ר גיל ירושלמי

ד"ר גיל ירושלמי

ד"ר גיל ירושלמי רופא בכיר ביחידה להפריה חוץ גופית, מרכז רפואי ע״ש חיים שיבא, תל השומר.אחראי תחום פריון במרכז בריאות האישה של שרותי בריאות כללית ברחובות. ד"ר גיל ירושלמי, משתתף ומרצה בכנסים בארץ ובעולם ועוסק בהדרכה של סטודנטים לרפואה ורופאים מתמחים.ד"ר גיל ירושלמי מנהל את פורום ביוץ והזרעה בפורטל

נושאים מרכזיים

רופאים בתחום
ד"ר נסיה לנג פרנקו
ד"ר נסיה לנג פרנקו יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
4.9
( 43 חוות דעת )
"ד"ר נסיה לנג היא רופאה מדהימה, מקצועית ומלאת רגישות. אני נוסעת אליה מרחוק כי אין כמוהה- שילוב של מקצועיות שיא ואנושיות מדהימה. תודה על האפשרות להיות מטופלת שלה."
ד"ר רונית עשת
ד"ר רונית עשת יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
5.0
( 3 חוות דעת )
"רופאה מקסימה.. נעימה ומקצועית 🫶🏿"
ד"ר יוסי הר-טוב
ד"ר יוסי הר-טוב יילוד וגינקולוגיה, רפואת נשים
4.9
( 23 חוות דעת )
"מקצועי ונעים"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד

פורומים נוספים בתחום

פורוםטיפולי פוריות

פורום טיפולי פוריות מנוהל ע"י פרופ' יעקב אשכנזי, מומחה בתחום הפריון, פוריות האישה, פוריות הגבר והפריה חוץ גופית. היכנסו עכשיו והתייעצו עם מומחה/ית!

לפורום טיפולי פוריות

פורוםגניקולוגיה

בפורום גינקולוגיה ניתן ניתן להתייעץ עם ד"ר מירב שגב, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום גניקולוגיה

פורוםביוץ והזרעה

פורום ביוץ והזרעה מנוהל ע"י ד"ר גיל ירושלמי, רופא בכיר ביחידה להפריה חוץ גופית, מרכז רפואי ע״ש חיים שיבא, תל השומר. היכנסי עכשיו והתייעצי עם מומחה/ית!

לפורום ביוץ והזרעה

פורוםהפלה, הפסקת הריון

בפורום הפלה, הפסקת הריון ניתן להתייעץ עם ד"ר יובל אור, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום הפלה, הפסקת הריון

פורוםאולטראסאונד מילדות וגניקולוגיה

בפורום אולטראסאונד מילדות וגניקולוגיה ניתן להתייעץ עם פרופ' ירון צלאל, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום אולטראסאונד מילדות וגניקולוגיה

פורוםשחלות פוליציסטיות וגידולים בשחלה

בפורום שחלות פוליציסטיות וגידולים בשחלה ניתן להתייעץ עם ד"ר קובי כהן, לשאול שאלות בתחום ולקבל תשובות מקצועיות, כמו גם להתרשם ממידע קודם. היכנסו עכשיו והתייעצו עם המומחה/ית!

לפורום שחלות פוליציסטיות וגידולים ...
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו