פיטבול: מכון כושר שלם בכדור אחד

דמיינו לעצמם כדור פלא שיחליף את הצורך לנעול נעלי ספורט לצאת מהבית לאימון כושר. כזה שיהפוך סתם ישיבה מול הטלויזיה לפעילות גופנית. תכירו: "פיטבול" - מערכת אימונים שלמה בכדור אחד

כתבה פרסומית כתבת חסות


תאריך עדכון: 10/09/2014

דמיינו לעצמם כדור פלא שיחליף את הצורך לנעול נעלי ספורט לצאת מהבית לאימון כושר. כזה שיהפוך סתם ישיבה מול הטלויזיה לפעילות גופנית.  הכירו את ה"פיטבול" - מערכת אימונים שלמה בכדור אחד


הכדור התמים והפשוט הזה לכאורה מתקשר אצלנו פעמים רבות לכדור של אימונים עבור אנשים שאינם באמת מחפשים אימון חזק, אנשים מוגבלים מבחינה פיזית, נשים בהריון או שהוא מצטייר כמעין משחק לא רציני שכזה. אך מה אם נספר לכם שמדובר כאן במכון כושר שלם שנמצא אצלכם בסלון?


כמה פעמים אמרתם לעצמכם שהשבוע אתם הולכים להירשם למכון הכושר? שהשבוע תצאו לשחייה טובה או שפשוט התמלאתם ברגשות אשמה על כך שאתם לא מתאמנים מספיק? 


תאמינו או לא, אך התשובה נמצאת אצלכם בבית. אתם לא חייבם לצאת החוצה כדי להתאמן, אתם לא חייבים אפילו ללבוש את נעלי הספורט. אתם יכולים פשוט להיעזר בכדור אחד ולבנות מערכת אימונים שלמה איתו – כדור הפיטבול.


מה כבר אפשר לשנות בעזרת כדור אחד?


כדור הפיטבול יכול לעזור לכם לחזק את שרירי הליבה, אתם יכולים לבצע מתיחות בצורה בטוחה בעזרתו ולשפר את הגמישות שלכם, הוא יגרום לכם לחזק את השרירים הזוקפים, עליהם קשה בדרך כלל לעבוד ובכך יעזור למנוע כאבי גב ובעיקר כיף לעבוד איתו.


אחד הדברים הטובים בכדור הפיטבול הוא חוסר היציבות שלו. חוסר יציבות זו מכריחה את השרירים שלנו לעבוד ללא הפסקה בשל כך. עבודה זו גורמת לנו לשאוף לשמור על שיווי משקל במשך כל זמן העבודה עם הכדור ומפעילה את שרירי הליבה. בנוסף, חוסר היציבות הזו גורמת לנו לפתח את חוש שיווי המשקל שלנו, דבר חשוב בכל הגילאים. עובדה זו גורמת לכך שלא משנה איזה תרגיל נעשה על הכדור, בין אם תרגיל שמטרתו לחזק את שרירי הידיים או את השרירי הרגליים, שרירי הליבה שלנו תמיד יעבדו בנוסף, דבר שהופך את האימון למאוד אפקטיבי.



בעולם בו אורח החיים שלנו יושבני בעיקרו, ואנו מבלים שעות מול המחשב, ישיבה פשוטה על כדור הפיטבול מהווה לא רק אימון של יציבות לשרירים שלנו אלא גם עבור עמוד השדרה שלנו וגורמת לגופנו ללמוד מה היא הישיבה הנכונה עבורנו, כך שעמוד השדרה יהיה ארוך ויעבוד ללא מאמץ לאורך זמן.


מבנה הכדור האלסטי גם הוא בעל יתרון רב, היות ובמהלך העבודה עם הכדור העומס מתחלק בצורה שווה על המפרקים ובכך מגן מפני עומס יתר, בעיה נפוצה באימונים עצמאיים בבית. 


פיטבול אצלכם בסלון


העבודה עם הכדור יכולה להיות מפוזרת על פני היום, וניתן בהחלט לשלב אותה כחלק מהפעילויות שלכם בבית, אם אתם יושבים עליו בזמן שאתם צופים בטלוויזיה או מתמתחים בעזרתו במהלך 10 דקות הפסקה שכדאי שתיקחו ממילא בכל שעה בזמן עבודה מול המחשב. 


מחיר הכדור גם הוא לא גבוה, דבר שהופך אותו לנגיש מאוד. הוא מופיע במגוון צבעים, איכויות ודגמים כך שאם החלטתם בהחלטה נבונה לשים אותו בסלון ביתכם, אתם יכולים להתאים אותו מבלי שיפגע באופי העיצובי של החדר.


אם תתמידו בתרגילים, גם אם אלה יבוצעו רק במהלך הפוגות קצרות משאר העיסוקים שלכם בבית, תזכו לראות תוצאות טובות. בהצלחה!



פורומים, ארגונומיה

זמנית לא ניתן לשאול שאלות בפורום זה.
הודעה
מחבר
תאריך/שעה
בדיקה נעמי 22/03/2015 10:24
  • בדיקה

כאבי צוואר רעות 24/08/2014 10:34
  • מה הישיבה המומלצת מול מחשב על מנת לא לסבול מכאבי צוואר? תודה

כאבי צוואר רעות 24/08/2014 10:34
  • מה הישיבה המומלצת מול מחשב על מנת לא לסבול מכאבי צוואר? תודה


הצטרפו לאינדקס הרופאים!