דלג לתוכן

שמרו על הגב - הרימו בעזרת הרגליים

מאת: מערכת אינפומד
תאריך פרסום: 12/02/2013 תאריך עדכון: 04/06/2013
1 דקות קריאה
כדי להגן על גבכם, תנו לשרירי הרגליים להרים חפצים כבדים, במקום שרירי הגב. זו הדרך: כופפו את הרגליים, השאירו את הגב זקוף ומאונך בעת הרמת החפץ ולאחר מכן הזדקפו על-ידי יישור הרגליים.
תוכלו גם להשתמש בחגורה קשיחה לגב, אותה ניתן לרכוש ללא מרשם רופא. חגורה כזו מונעת מתיחה בגב, בעיקר על ידי כך שאינה מאפשרת כפיפה באזור המותניים, אלא שעליכם להשתמש בחגורה כזו בהגבלה: שימוש רצוף לטווח ארוך עלול לגרום לתלות בה ובסופו של דבר היא עלולה לגרום לשרירי גב חלשים יותר ולא חזקים יותר.

האם המאמר עניין אותך?

רופאים בתחום
ד"ר תומר כהן
ד"ר תומר כהן אורתופדיה
מומחה בכירורגיה אורתופדית עם התמחות על בפציעות ספורט וברכיים
ד"ר אנדריי אנדרחנוב
ד"ר אנדריי אנדרחנוב אורתופדיה
5.0
( 7 חוות דעת )
"כבר שנכנסים ישנה מזכירה מבינה ענין ובנועם ודר אנדרי מקבל את החולה בשבר פנים ותמיד מוכן להקשיב גם עם זה לוקח זמן ישר כוח לצוות"
ד"ר אמיר סוכר
ד"ר אמיר סוכר כירורגיה של היד
5.0
( 9 חוות דעת )
"ד"ר אמיר סוכר כמו שאני קוראת לו "הרופא הקוסם" . הגעתי עם בעיה קשה וד"ר אמיר סוכר העניו הצנוע והשקט ועם ידע רב ומקצוענות פתר לי אותה , בעזרת ידיו העדינות והטיפול שעשה לי , הביא אותי למצב של תפקוד מלא , יישר כח ד"ר אמיר סוכר !"
הצטרפו לניוזלטר השבועי של אינפומד
X
שדות המסומנים ב-* הינם שדות חובה

צור קשר

פרטים אישיים
פרטי הפנייה
תודה על פנייתך, אנו נשוב אליך בהקדם!

חזור לעמוד הבית
באנר הצטרפות

רופא, אתה עדיין לא חלק מאינדקס המומחים שלנו?

שווה לך להצטרף!
youtube ערוץ הוידאו של
Infomed
הפייסבוק
שלנו
instagram האינסטגרם
שלנו